Kvebbs Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Heisann! Sitter å skrur sammen pc til brodern og sliter med å få skjermkortet godtatt i Windows 7 32bit RC... Hovedkort; Asus M4A78T-E Skjermkort; Gigabyte Geforce 9800GTX+ 1gb Prosessor; AMD Phenom II 945. 4X, 3ghz. 2x2048 mb Kingston DDR3 1066 Jeg begynte med skjermkortet i og fikk Hypertransport flood sync failed idet installasjonen av windows 7 var fullført, og windows skulle starte for første gang. Oppdaterte BIOSen, samma skitet igjen. Ved å ta ut skjermkortet fikk jeg installert windows 7 rc'en uten problemer, oppdaterte windows og la in chipset-drivere etc... satte inn igjen skjermkortet og fikk startet uten problemer. Men idet jeg skal legge inn Nvidia-drivere til kortet er det samme feilmeldinga igjen og jeg er nødt til å rulle tilbake windows til før driverinnstallasjonen... Noen lyse ideer? Er det RC'en som er problemet, eller meg? Har alt på default i BIOSen, har prøvd å deaktivere det integrerte skjermkortet der men med samme resultat... Kommer som regel til innloggingsskjermen, noenganger ikke dit engang, før pc'n restarter og gir feilmeldinga... både prosessor og hovedkort er godt kjølt... ingen overclocking på gang heller! Hva betyr feilmeldinga foresten? Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå