zhafe Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg er ikke helt sikker på om dette er riktig sted, men får håpe det okei, jeg lurte på, siden jeg har hatt 1T matte og har nå R1 matte, men det jeg lurer på er om hvis jeg tar privatist i S1 og 1P, vil da karakteren min byttes ut, eller vil den bli værende. jeg har ikke akkurat dårlig karakter i matte, men vil trekk opp snittet derfor er mitt sprøsmål: går det ann å ha S1, P1, T1 og R1 som inviduelle karakterer når jeg går ut av vg2 ? takk for alle som er villige til å svare ^^ Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vil bare nevner for deg at privatist er vesentlig verre enn en tentamen på skolen. Du må ha over halvparten riktig bare for å få en 2-er. Og få en 6-er krever svært mye! Du må begrunne alt du gjør, du må føre oversiktlig etc. etc. Ikke særlig gøy :/. Lenke til kommentar
zhafe Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Vil bare nevner for deg at privatist er vesentlig verre enn en tentamen på skolen. Du må ha over halvparten riktig bare for å få en 2-er. Og få en 6-er krever svært mye! Du må begrunne alt du gjør, du må føre oversiktlig etc. etc. Ikke særlig gøy :/. Det skulle ikke være altfor vanskelig siden det dreier seg om lett matte, men godt å vite , men det var ikke akkurat det jeg lurte Endret 15. september 2009 av zhafe Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Du kan ikke ta eksamen i førsteårsmatte i Kunnskapsløftet, siden verken 1p eller 1t er avsluttende fag. Privatisteksamen er lett, ingen problem å få 6-er hvis du jobber. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nytt fra i år er at elever kan komme opp i eksamen i 1T og 1P. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 S erstatter IKKE R. P erstatter T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå