rocknrolf77 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har et problem med firefox og grafiske bugs. Veit ikke om det er firefox "sin skyld" eller HW. Det samme har forøvrig begynt å skje på jobben og da på windows XP. Har ikke vært borte i problemer i andre nettlesere eller andre sider. OS : Arch Linux Nettleser : Firefox 3.5.3 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ser helt fin ut hos meg i FF 3.5.3. Jeg har dog Vista. Har du noen add-ons som kanskje kan tulle med siden? Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Har adblock plus og firegestures installert hjemme og på jobb. Hjemme har jeg og downthemall, lastpass, stumbleupon og speed dial. EDIT : Ser ut som adblock plus er synderen. Kan ingenting om webdesign, så jeg aner ikke hvorfor dette skjer. Vanskelig å klare seg uten adblock når man er vandt til det da. Alt for mye flashreklame som man blir helt ødelagt i øya av Endret 15. september 2009 av rocknrolf77 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kan være at du har blokket mer enn bare reklame, og fått med litt grafikk som er viktig for at Hardware.no skal vises riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå