xclio Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Har noen problemer med pcen min. Den er litt ustabil, skrur seg av helt uten videre når jeg åpner programmer og ALLE mulige spill. Utstyr. Hovedkort --> M2N32-SLI Deluxe wireles ediotion Prosessor --> AMD Athlon x2 6400+ Ram --> 4x 1gb Ocz DDR2 Pc2 6400 Platinum 2 Skjermkort --> Geforce 9600 GT Harddisk --> WD Caviar black 1TB Dual prosessor Noen her som kan hjelpe? Sliter med ustabil pc, den skrur seg av når jeg starter spill og programmer. Får ikke engang spilt Counter strike (lettdrevent spill) Skjermen blir svart, viftene suser fortsatt (full guffe) må restarte manuelt når dette skjer. Litt delte meninger rundt om kring, noen sier det kan ha noe med Ram timingen å gjøre, siden det hovedkortet jeg har er litt kresen på RAM type? Kan også være skjermkortet, men hvorfor? Har sjekket temperatur både på RAM/skjermkort/cpu/HD di ligger normalt. HÅPER FORTVILT NOEN KAN HJELPE, SISTE UTVEIG FØR JEG KASTER HELE PCEN I SØPLA! Endret 15. september 2009 av xclio Lenke til kommentar
Danny1814 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 ansynligvis er det PTC-en i grafikkortet som blir for varm, så du bure skaffe deg en annen kjøling i pc-en og grafikkortet. PS: Det er veldig viktig at du har gjennomtrekk i pc-en!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå