heksem Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei! Jeg har en router av typen Linksys WRT54g v7. Har over lengere tid hatt ett problem med at når playstation oppretter forbindelse med nett, restarter routeren. Har derfor prøvd meg på å oppgradere firmware på routeren. Dette løste ikke problemet mitt, men gjorde bare at routerens meny-språk ble endret til ett eller annet asiatisk språk.. Frustrerende!! Noen som har noen formening om hvordan jeg skal få endret språket tilbake til norsk? Lenke til kommentar
brback Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 hvis du kjører en reset på routern din skal den normalt laste inn den opprinnelige firmwaren. routeren skal ha en fysisk knapp som du trolig må bruke en nål eller liknede for å kunne presse, typisk må man presse denne i minst 30sekunder for at de skal skje en komplett reset av routern. Lenke til kommentar
jmfurz Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hei! Jeg har en router av typen Linksys WRT54g v7. Har over lengere tid hatt ett problem med at når playstation oppretter forbindelse med nett, restarter routeren. Har derfor prøvd meg på å oppgradere firmware på routeren. Dette løste ikke problemet mitt, men gjorde bare at routerens meny-språk ble endret til ett eller annet asiatisk språk.. Frustrerende!! Noen som har noen formening om hvordan jeg skal få endret språket tilbake til norsk? For det første høres det ut som du har fått tak i en "fishy" FW om det blir asiatisk tegn på konfig-siden... Dernest forstår jeg ikke at du hadde *norsk* språk på denne ruteren? Det er ikke så rett fram å finne oppdateringer på denne versjonen av ruteren... Jeg tror v7 er en spesiell HW-utgave for Europa eller noe slikt... Gjennom å taste inn serienummeret, fant jeg fram til nedlasting av både FW og dokumentasjon fra denne siten: det finnes en relativt fersk FW FW_WRT54Gv7_7.00.8.008_20090709.bin som du kan laste ned herfra: http://www.linksysbycisco.com/UK/en/support/WRT54G/download Hvis du registrerer rudteren med serienummer får du lett tilgang til dette i "mine produkter". Jeg driver også å setter opp ps3 på denne og har tro på at det fungerer bedre nå etter mye strul :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå