OlaTK Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 hvilke musmatter har dere å anbefale til min optiske mus jeg har Logitech mouseman dual optical Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 får snart icemat og explorer 3.0 bundlen min. skal gi referat da. Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 func ruller! kongematte. det eneste som er litt plagsomt, er at når jeg slipper musen for å skrive en melding, for eksempel i Wolfenstein - Enemy Territory Map Test, så glir musen mot meg grunnet litt stiv musledning. SÅ BRA ER FUNC SURFACE 1030! Lenke til kommentar
steinih Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 sry men icemat er ikke bra. den er rett og slett veldig dårlig... /steinih :-) Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Forsvarets FISBasis musmatter, har dual optic og det funker knall. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 biltema-matte til 20kr + et ruteark og litt teip gjør susen her, hvertfall! bfisk Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 icemat black fungerer fint, men synes func er bedre Lenke til kommentar
atrax Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 I de fleste trådene med 'Hvilken musmatte er best'-temaet på dette forumet 'kåres' fUnc 1030 som den beste, noe jeg også mener. Bruk søk-funksjonen! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Må bare si meg enig med de fleste andre her, fUnc er en suveren musematte. Bruker den selv sammen med MS Explorer 3.0. Om den er verdt pengene kan jo selvsagt diskuteres, men at det er en svært god musematte er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
umy Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EGGMOP denne musematta er laget for optisk mus, selvfølgelig skal man ta produktinfo med en klype salt, men den kan være verdt et forsøk Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 det er vel musa og ikke musmatta som teller mest... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 func er bra den, når den er ny for etter en stund begynner gummien å krølle seg der du har handleddet, ikke bra. og hvis du ikke har merka at den krøller seg så har du brukt den for lite Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Personlig bruker jeg Moldeklev, Aagesen and Rønningen: "Compendium SIE5003 Communication -services and networks Spring 2001" Tapir - Kompendieforlaget, 2001 Funker som snus Lenke til kommentar
Chief Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 det er vel musa og ikke musmatta som teller mest... Det har du helt rett i! Jeg har IceMat Black og MS 3.0, det funker meget bra! Men om man f.eks prøver en standard optic mus, så funqer ikke det spesielt bra! Den funker faktisk ikke i det hele tatt! Egner seg best for MS IE 3.0, og Logitech MX serien! -Chief- Lenke til kommentar
Chief Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 func er bra den, når den er ny for etter en stund begynner gummien å krølle seg der du har handleddet, ikke bra. og hvis du ikke har merka at den krøller seg så har du brukt den for lite Skal love deg at Icemat krøller seg ikke! hehe! Da skal du ha temmelig høy load temp!?! -Chief- Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 func er bra den, når den er ny for etter en stund begynner gummien å krølle seg der du har handleddet, ikke bra. og hvis du ikke har merka at den krøller seg så har du brukt den for lite Jeg er nok ikke akkurat av de som bruker musa minst for å si det slik, men jeg har ikke opplevd problemet du beskriver. Skjønner rett og slett ikke hvordan det skal gå å få til. Har du unormalt høy kroppstemperatur eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå