Kristoffer-G Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Når eg prøver og starte Spotify kommer denne feilmeldinga opp: Eg bruker trend micro internet security, og det er det som blokker spotify. Eg kan kjøre spotify når eg har koblet ut trend micro. Eg har prøvd alt når det gjelder å få trend micro til og ikkje bry seg om spotify, men dette virker ikkje. Det står at trend micro exception list blokerer den, men innpå exception list kan eg ikkje adde nokke. Om det er noen som har hatt problemet eller veit korleis eg kan løyse det? - Kristoffer Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er det brannmur og antivirus sammen? Lenke til kommentar
Kristoffer-G Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Tror det. Kan isåfall velge en kategori som heite Home Network & Firewall Controls innpå main consolen til trend micro. Lenke til kommentar
Kristoffer-G Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Ingen som veit korleis eg kan fikse ditta? Vurderer og skifte antivitus program Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ingen som veit korleis eg kan fikse ditta? Vurderer og skifte antivitus program Det kan du jo gjøre. Vi anbefaler Avira antivir og comodo firewall til brannmur. Lenke til kommentar
Kristoffer-G Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Er dette program som tar mye av prossesorkraften? Spiller på bærbar pc. Endret 16. september 2009 av Kristoffer-G Lenke til kommentar
Kristoffer-G Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 har lasta det ned nå, men holder det ikkje og bare bruke avira? har jo windows brannmur Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 har lasta det ned nå, men holder det ikkje og bare bruke avira? har jo windows brannmur Jo, men comodo er mye bedre enn windows sin brannmur, comodo kan oppleves som plagsom i starten også. Du velger selv, men jeg anbefaler å bruke comodo Du har bare et antivirus nå? du har avinstalert det andre? Lenke til kommentar
Kristoffer-G Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Jepp, sletta trend mircro... Avira tar lite prossesorkraft og funker bra Spotify funker også nå Endret 16. september 2009 av Kristoffer-G Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Jepp, sletta trend mircro...Avira tar lite prossesorkraft og funker bra Spotify funker også nå Så bra Da er tråden løst? Trykk på knappen Endret 9. juni 2010 av -Smash- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå