Oslo55 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har fortiden sjekket litt rundt butikken Trendinport som bl.a driver salg av billig MC og scootere. Har vært inne i butikken og der ble jeg møtt med midels service av 2 svensker. Da de reklamerte med cresco kredittkort, trodde jeg at de kunne hjelpe til med kredittkort løsning i butikken. Dette kunne de ikke, men kunden måtte selv gjøre den jobben. Jeg sa at det var ikke min oppfattning da jeg var inne på hjemmesiden deres. Da fikk jeg beskjed om at, hvis ikke jeg likte butikken og var missfornøyd trengte jeg heller ikke handle her. Jøss første gang jeg har fått noe så nedlatende svar og beskjed i en butikk før, haha Jeg var alikevel så dum at jeg bestillte en Scooter siden de sa at dette ville ta 3-4 dager å få sendt hjem etter at pengene var på deres konto. Da det hadde gått 1 uke valgte jeg å ta kontakt med Trendinport for å sjekke ut hva som skjedde. Da fikk jeg beskjed om at de akkurat hadde fått pengene, og at det ville ta noen dager til. Jeg ventet noen dager og hørte ingenting. Da ringte jeg selgeren som ikke var tilgjengelig. Jeg tok kontakt igjen å da skulle de ringe meg opp forde de var opptatt med en nykunde. (siden jeg hadde betalt for noe jeg ikke hadde fått, var jeg sikkert en gammel kunde å regne) FAN!!! Jeg ventet til neste dag. Ringte på nytt og da var det silk at varen ikke var på lager i det heletatt. Jeg ble irritert og sa at jeg ville heve hele kjøpet. Selgeren JOAKIM som han heter sa at dette var ikke noe problem. Han skulle fikse dette med en gang. Dagen etter ringte sjefen ved navn PETTER og beklaget hele episoden og skylte på at han JOAKIM haddegjort en dårlig jobb, men han ville beklage selv for hele episoden. Men om jeg kunne vente 5dager til og motta kr 500,- i retur så skulle det ordne seg. Jeg sa att dette ville jeg ha på email, jada dette var ikke noe problem. 1 time senere fikk jeg email. Der sto det. Jeg kunne få en ny mc og retur kr 500,- om jeg akksepterte å vente i 5dager, eller jeg kunne komme opp hit å hente en demo modell på showroomet. Hviket av alternativene. (Mye email fram og tilbake) Tilslutt så skulle jeg hente mc på Jar, men da fant ikke de nøkkelen til sykkelen og jeg måtte vente til de fant nøkkelen. Så etter en stund fikk jeg beskjed om at de fant ikke denne nøkkelen eller. Da sa jeg at jeg ville igjen heve kjøpet om de ikke kunne levere varene til rett tid. Jo dette lover vi. DEADLINE FOR Å FÅ VARENE PÅ DØRA ER AVSLUTTET OG JEG FRA-RÅDER ALLE TIL Å HOLDE SEG LANGT UNNA EN SLIK DRITTBUTIKK!!! Ønsker med dette å fortelle alle om mine dårlige erfaringer fra TRENDINPORT. Selv og de virker billigere enn andre, er du sikkelig skuffet før eller senere. Nå er dere ihvertfall igjen advart. Ser det er flere som har skrevet negative ting om nettopp denne butikken som reklamerer så fint på bl.a finn.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå