Gå til innhold

Harddisken virker ikke?

Anbefalte innlegg

Da jeg startet pcen i dag virket alt som normalt.. i 3 minutter... da slo harddisken seg plutselig av og pcen låste seg... det har skjedd en gang før, men da bare restartet pcen. Men nå greier jeg ikke det... de første gangene jeg prøvde å restarte hørte det ut som hardisken slo seg av og på. Jeg kommer meg kun til oppstarten av xp (oppstartsbildet?) der det kommer fram en blå side i 2 sekund og etter det bare restarter pcen seg.... (Det har en stund stått "ugyldig boot.ini, starter opp fra c:/windows" når jeg har startet pcen)

Harddisken er en: WD 80.0GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" 8MB Cache

Maskinen var kjøpt hos PD Data i Desember 2002

Jeg må ha hjelp!! Visst harddisken er gåen, er det mulig å redde det som ligger der????

MVH:

Daniel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikkje bruk hjelp, viktig osv i topic!

har du ikke noe bedre å si så kan du være stille.

Har du prøvd å starte opp i sikkerhetsmodus? (F8 med en gang bios er ferdig, bare trykk og trykk)

Ellers finnes det programmer for å få tak i filer men du må ha et sted å flytte dem. www.dinside.no/data hadde et program de testet som virket bra. En siste utvei er Ibas men det er veldig veldig dyrt (måtte nesten banne nå...)

Lenke til kommentar
ikkje bruk hjelp, viktig osv i topic!

har du ikke noe bedre å si så kan du være stille.

les punkt 2 i retningslinjene: "Tråder skal ha et beskrivende emnefelt"

alle mener at sine problemer er viktige, så i stedet for at alle skriver hjelp, viktig og annet tull i topic er det bedre at ingen gjør det... :yes:

Lenke til kommentar

Beklager at jeg er litt hissig men har hatt en veldig dårlig dag.

Neste gang kan du jo sende en pm til en moderator som fikser det men det var liksom litt meningsløst og se at du ikke svarte noe sepss annet enn gi bedre emnefelt elns...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...