zlpw0ker Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg tenkte det var på tide at noen lager en hack n slash topic der vi kan diskutere hvilke spill som er innen sjangern og legge til spill og diskutere tips erfaringer osv. Her blir bare Hack n slash tatt opp,annet irrelevant blir rapportert også, med det sagt. Legge til hack n slash spill som allerede er ute og kommer framover. Er ute: PS2 Gow 1-2 DMC 1-3 Onimusha 1-4(halveis hack n slash) Spartan: total warrior PS3 som er ute X-blades Ninja Gaiden 1 sigma X-men Wolverine Conan DMC4 Viking battle of Asgard(mer oldschool hack n slash) Heavenly Sword PS3 spill som kommer Bayonetta GOW3 Dantes Inferno Casltevania Lords of shadows Darksiders Ninja Gaiden 2 sigma Nier 2010 Det er sikkert flere spill innen sjangern, men folk velkommen til og adde til spill Folk kan også diskutere strategier, hints tips osv. Alle Hack n slash fans bør kjøpe seg disse spilla. Og jeg vil ikke høre noe at andre spill er kloner av gow, det er bare idiotisk og folk som ikke har peiling. Alle vet jo at GOW satt standarden men. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 elsker genren selv. Skulle ønske det var flere massive battles i slike spill, slik som en av de første bretta i Spartan: Total Warrior, og noen av bretta i Heavenly Sword. Ninja Gaiden er for vanskelig til at det blir skikkelig gøy. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 ja, er den beste sjangern, i Viking battle of asgard er det ganske store battles,har enna ikke spilt spartan total warrior, men jeg har woulkthrough via youtube. Skal jeg være helt ærlig så har jeg fatisk ikke spill NG1, har en del spill og spille gjennom + at Aion kommer snart. Heavenly sword er ganske fett,noe episke battles slik som på han Bohan som siste boss. Han har jo faen 3 former,2 av de er enkle. den siste er bare helt syk,tok meg 3timer og kicke assen hans, Jeg fant ut etterhvert at jeg må ta firkant comboer slik det ble 4hits og dodge attacksene hans og gå tilbake og reapete om og om igjen. grunnen jeg ikke har spilt Spartan enna er at jeg trur den Firmwaren 3.0 føkka opp spartan på 60gb,men siden 3.01 har kommet skal jeg teste snart igjen. For meg er Hack n slash den beste sjangern av alle. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ja det samme skjedde meg med Spartan. Dog jeg har spilt igjennom det før på XBOX. Er vel noen av D&D spilla som passer inn i denne genren, og kanskje noen av LOTR spilla også? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 hvilken av D&D spilla er det,er ikke så ille kjent med de,men er bare og føre de opp her hvis du mener de er innen sjangern. har ikke spilt så mye av LOTR,men Conquest er vel sann halveis hack n slash trur jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå