Gå til innhold

Hack N Slash sjanger diskusjon

zlpw0ker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte det var på tide at noen lager en hack n slash topic der vi kan diskutere hvilke spill som er innen sjangern og legge til spill og diskutere tips erfaringer osv.

Her blir bare Hack n slash tatt opp,annet irrelevant blir rapportert også, med det sagt.

Legge til hack n slash spill som allerede er ute og kommer framover.

Er ute:

PS2

Gow 1-2

DMC 1-3

Onimusha 1-4(halveis hack n slash)

Spartan: total warrior

PS3 som er ute

X-blades

Ninja Gaiden 1 sigma

X-men Wolverine

Conan

DMC4

Viking battle of Asgard(mer oldschool hack n slash)

Heavenly Sword

PS3 spill som kommer

Bayonetta

GOW3

Dantes Inferno

Casltevania Lords of shadows

Darksiders

Ninja Gaiden 2 sigma

Nier 2010

Det er sikkert flere spill innen sjangern, men folk velkommen til og adde til spill

Folk kan også diskutere strategier, hints tips osv.

Alle Hack n slash fans bør kjøpe seg disse spilla.

Og jeg vil ikke høre noe at andre spill er kloner av gow, det er bare idiotisk og folk som ikke har peiling. Alle vet jo at GOW satt standarden men.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, er den beste sjangern, i Viking battle of asgard er det ganske store battles,har enna ikke spilt spartan total warrior, men jeg har woulkthrough via youtube.

Skal jeg være helt ærlig så har jeg fatisk ikke spill NG1, har en del spill og spille gjennom + at Aion kommer snart.

Heavenly sword er ganske fett,noe episke battles slik som på han Bohan som siste boss. Han har jo faen 3 former,2 av de er enkle. den siste er bare helt syk,tok meg 3timer og kicke assen hans, Jeg fant ut etterhvert at jeg må ta firkant comboer slik det ble 4hits og dodge attacksene hans og gå tilbake og reapete om og om igjen.

grunnen jeg ikke har spilt Spartan enna er at jeg trur den Firmwaren 3.0 føkka opp spartan på 60gb,men siden 3.01 har kommet skal jeg teste snart igjen.

For meg er Hack n slash den beste sjangern av alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...