Gå til innhold

Blir permbanned uten grunn

Anbefalte innlegg

Siterer bare posten min fra battle.no

Gjerne svar her eller på battle.no

Morn. Har nå hatt et problem med Cod4 i en lang stund. Det startet for x antall mnder siden da jeg var perm banned av serveradmin som det sto. Jeg lagde en post, men ingen tips hjalp. Etter dette tok jeg en pause med data og pc bruktes til surfing, skole osv. osv. Men fortsatt, fungerer ikke CoD4. Jeg har ikke vært i kontakt med activision eller infinity awards. Jeg joiner en server men blir straks perm banned av admins decision eller Punkbuster med en melding om at jeg har modifiserte filer eller bruker cheat.

Så jeg spørr igjen: Kan noen hjelpe meg?

PS: "Har du oppdatert punkbuster?", "Reinnstaler spiller!" eller "siden du bruker vista kjør som administrator og/eller kompitabel med xp eller noen tidligere systemer!" Dette er noe du kan spare deg for å si, jeg er ikke 7 i huet og skjønner såpass. Takk for all hjelp

Eidt: jeg glemte å si at jeg bruker ikke cheat, mod eller noe annet. plain gameing i alle år.

Specc:

Vista Home premium x32

2.16 GHz intel core 2 duo

3 gb ram

8800 GTS (250mb elns)

Battle.no - Kilden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvd og spille på accounten din via noen andres data?

Kom på dette nå, hvis du har spilt på en annen kompis eller en annen datamaskin og han har brukt eller har "hacks" eller ulovelige ting som strider mot Punkbuster er det ganske enkelt og bli bannet, men oftest blir maskinen bannet, ikke selve accounten.

Lenke til kommentar

Du har prøvd alt det du skriver etter PS: blabla? Jeg vil bare være helt sikker.

Hmm

Installere det med en annen cd-key (lån av en kompis eller noe sånt bare for å prøve?).

Bare lurer på en ting? Spiller du med den samme player mappen ? Eller lager du ny ? For det du kan prøve er bare å fjerne spillet for godt fra dataen (lagre player mappen din et annet sted). Og installer spillet helt på nytt. Med det få en ny player mappe.

Og du blir kicket uansett server? Om den er norks, tysk eller US ikke sant?

Vil prøve å hjelpe. Men må ha noen ting klart.

Lenke til kommentar

Ingen ting av det dere har nevnt er verdt å gjøre. om jeg bruked cd-keyen til kompisen min vil pb få snuten av at jeg bruker ny cd-key og omvendt hos han. Jeg har også gjort alt dere nevner. Men takker selvom.

Detter er hva som har skjedd:

http://www.pbbans.com/mbi-viewban-65614c0e-vb94885.html

Sendte appeal til evenbalance. De hevdet at det var ingen feil ban. Bannet er gjort riktig og jeg er både IP og cd-key banned for vialtion på livstid. Jeg veit ikke helt enda hva jeg har blitt banned for av pbb men jeg er i diskusjon med dem nå.

Men akkurat nå har jeg ingen ting å tape, så nå sparer jeg ikke på kruttet :p

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...