Erav Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Siterer bare posten min fra battle.no Gjerne svar her eller på battle.no Morn. Har nå hatt et problem med Cod4 i en lang stund. Det startet for x antall mnder siden da jeg var perm banned av serveradmin som det sto. Jeg lagde en post, men ingen tips hjalp. Etter dette tok jeg en pause med data og pc bruktes til surfing, skole osv. osv. Men fortsatt, fungerer ikke CoD4. Jeg har ikke vært i kontakt med activision eller infinity awards. Jeg joiner en server men blir straks perm banned av admins decision eller Punkbuster med en melding om at jeg har modifiserte filer eller bruker cheat.Så jeg spørr igjen: Kan noen hjelpe meg? PS: "Har du oppdatert punkbuster?", "Reinnstaler spiller!" eller "siden du bruker vista kjør som administrator og/eller kompitabel med xp eller noen tidligere systemer!" Dette er noe du kan spare deg for å si, jeg er ikke 7 i huet og skjønner såpass. Takk for all hjelp Eidt: jeg glemte å si at jeg bruker ikke cheat, mod eller noe annet. plain gameing i alle år. Specc: Vista Home premium x32 2.16 GHz intel core 2 duo 3 gb ram 8800 GTS (250mb elns) Battle.no - Kilden Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Prøvd og spille på accounten din via noen andres data? Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Prøvd og spille på accounten din via noen andres data? Kom på dette nå, hvis du har spilt på en annen kompis eller en annen datamaskin og han har brukt eller har "hacks" eller ulovelige ting som strider mot Punkbuster er det ganske enkelt og bli bannet, men oftest blir maskinen bannet, ikke selve accounten. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Du har prøvd alt det du skriver etter PS: blabla? Jeg vil bare være helt sikker. Hmm Installere det med en annen cd-key (lån av en kompis eller noe sånt bare for å prøve?). Bare lurer på en ting? Spiller du med den samme player mappen ? Eller lager du ny ? For det du kan prøve er bare å fjerne spillet for godt fra dataen (lagre player mappen din et annet sted). Og installer spillet helt på nytt. Med det få en ny player mappe. Og du blir kicket uansett server? Om den er norks, tysk eller US ikke sant? Vil prøve å hjelpe. Men må ha noen ting klart. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Ingen ting av det dere har nevnt er verdt å gjøre. om jeg bruked cd-keyen til kompisen min vil pb få snuten av at jeg bruker ny cd-key og omvendt hos han. Jeg har også gjort alt dere nevner. Men takker selvom. Detter er hva som har skjedd: http://www.pbbans.com/mbi-viewban-65614c0e-vb94885.html Sendte appeal til evenbalance. De hevdet at det var ingen feil ban. Bannet er gjort riktig og jeg er både IP og cd-key banned for vialtion på livstid. Jeg veit ikke helt enda hva jeg har blitt banned for av pbb men jeg er i diskusjon med dem nå. Men akkurat nå har jeg ingen ting å tape, så nå sparer jeg ikke på kruttet Endret 17. september 2009 av Erav Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Javel. Hahaha får nesten si lykke til da De må nesten si hva du har blitt kicket for da. Kan ikke helt finne ut hva det gjelder. De skriver jo bare kode VIOLATION (GAMEHACK) 89182 Men du har ikke lastet ned noe programer like før du ble permbannet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå