Gå til innhold

spiller hva bast skjermkort for det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det du kan ta en titt på, er grafikk-instillingene i spillet. Kanskje du har satt ned på noen innstillinger..?

Hva slags prosessor har du?

Ja ja.. lar uansett det jeg skrev først stå under her. :)

-------------

Tja.. spørs hvor mye penger du vil bruke.

1000 kr? 1500? 2000? 2500? ...?

jeg skal ikke kjøpe ny skjermkort min skjermkort er bra!

jeg har 2100+ CPU overklokka 2,2Ghz :D

vet du hva hvorfor jeg at si min skjermkort er "Turbo" jo det jeg overklokka og laste på internett blir mer bedre :D

omega å hvor fant jeg det laste opp?

Lenke til kommentar
måten du sier dette på utelater all tvil om at det er en uskyldig spøk, for her hinter du rett og slett til at thomas bruker hans medfødte sykdom som en unnskyldning til å skrive så mye feil han vil.
For det første: Døvhet er ikke noe som automatisk fører til at man har problemer med å uttrykke seg skriftelig. Døve mennesker i Norge får da gå på skole de også? Er noen deler at forumet basert på lyd kanskje? Nei! Hvorfor ikke skrive noe sånt som "jeg har problemer med å ordelegge meg" i siggen. Det finnes folk som skriver kødde-innlegg på forumet på denne måten. Det har skjedd før. Derfor fikk jeg mistanke om at dette var enda et slikt tilfelle. Men selvsagt, hvis du virkelig har disse probleme "Thomas :-)", så ber jeg herved om din tilgivelse.

Men til deg ThomasM: Å kalle meg forskjelle stygge ord, å mer en foreslå at jeg er en rasist og nazist, og si at du ønsker meg død (ja man dør av et balltre i bakhodet) hører ikke hjemme noen plass. Det er faktisk du som er den "respektløse kjøttmeisen" her.

Lenke til kommentar

Bruk hue a kron-idioter!

Tror du folk som bruker døve-språk (sånn veiving med henda vet dere??) ordlegger seg akurrat som det vi gjør??

Les NØYE skrivemåten hans og se for deg hvordan han utrykker seg med hendene når han kommuniserer person til person...

Nå kan dere rulle inn egoene deres å la de som kan hjelpe ham gjøre det!

Moderatorer: Fy dere! Enkelte her skulle vært sperra ute for lenge siden! (Og det gjelder ikke bare de som disser Thomas, men også de som deler ut voldstrusler!)

Lenke til kommentar
jeg skal ikke kjøpe ny skjermkort min skjermkort er bra!

jeg har 2100+ CPU overklokka 2,2Ghz :D

vet du hva hvorfor jeg at si min skjermkort er "Turbo" jo det jeg overklokka og laste på internett blir mer bedre :D

omega å hvor fant jeg det laste opp?

Jeg velger å hoppe over all den meningsløse skittkastinga så får vi se om vi kan få bedre bilde i Mafia istedenfor.

Skal du laste ned den nyeste Omega driveren for Nvidia så går du hit. I menyen på venstresiden på den siden står det Nvidia, klikk på den. På den siden finner du en link til den nyeste Omega driveren for Win9x/ME og Win2k/XP. Last ned den som passer ditt operativsystem og installer den. Vær nøye og følg Omega sine instrukser så får vi se om det hjelper.

Lykke til.

Lenke til kommentar
jeg bare spurde dere om øl  

det er ikke 35% i øl for over 20% blir regna som sprit og det fins ikke så nå juger du for meg jeg hater folk som juger jeg vil ikke ha no med dem og gjøre  :lol:  

fins ikke over 20% ?  :-?

Nå gidder jeg ikke krangle med noen her,osv,men hvor denne øl % og sprit%`en kommer inn vet ikke jeg.

og til alle dere som kjefter og smeller,la den skyldfri kaste den første steinen........l

Lenke til kommentar

Jeg er redd for å blande meg og komme med altfor mange av mine synspukt her, siden det jo allerede har forekommet en eller flere dødstrusler (er det tillatt da, moderatorer? :-? )

Jeg har full forståelse for at en døv person kan ha skrivevansker, eller en person som ikke er døv kan ha skrivevansker. Jeg setter heller ikke spørsmålstegn ved om det er sant at thomas er døv eller ikke - det er det samme for meg! han virker hyggelig uansett.

Jeg er også klar over at man aldri kan være sikker når det gjelder internett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...