Thomas :-) Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 jeg bare spør dere om det hva best skjermkort for det? :-? fordi ikke bra bilde her se selv nå ned " :o --> SE god :wink: Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 For det første kan du skrive litt mer forståelig, og for det andre så slipper du å sette inn ett stort bilde av mafia inn i posten din når du spør hvilket skjermkort som er best! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 For det første kan du skrive litt mer forståelig, og for det andre så slipper du å sette inn ett stort bilde av mafia inn i posten din når du spør hvilket skjermkort som er best! uvitne kødd. Spør du om et skjermkort med über god grafikk for å spille spill?, gir skjermkortet dårlig bilde prøv omegadriverne, tror ikke du trenger nytt eller at ati kan levere et som gir veldig mye bedre bilde Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 For det første kan du skrive litt mer forståelig, og for det andre så slipper du å sette inn ett stort bilde av mafia inn i posten din når du spør hvilket skjermkort som er best! Jeg er enig...forstår ikke helt hva du er ute etter for det virker som om noen ord er stokket om Lenke til kommentar
lan x Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 At han stokker noen ord er kanskje ikke så rart ettersom han er døv.... Lenke til kommentar
SiggyT Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Nå har jeg lest så mange usaklige og bedritne svar til Thomas at jeg blir helt kvalm. Er dere så forb... uintelligente at dere ikke skjønner at gutten har problemer med å ordlegge seg helt korrekt?? Det står helt klart og tydelig "jeg er døv gutta" i bunnen av innlegget, og da må det vel for f... gå an å legge to og to sammen. Stå på Thomas, hev deg over disse folka! Forumet er for alle, også de som ikke har en 6'er i rettskriving! (gir i grunnen blaffen i at dette svaret er "off topic") Hvor blir det forresten av dere Moderatorer? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Så du har et problem med bildekvaliteten? Hvorfor poster du da ikke et screenshot fra PC-en din som viser dette, istedet for å linke til et bilde fra gamer.no? Tenkte jeg skulle skrive: er pollen-allergiker gutta i siggen så kan jeg skrive så mye tull/feil/spam jeg bare vil jeg også. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Så du har et problem med bildekvaliteten? Hvorfor poster du da ikke et screenshot fra PC-en din som viser dette, istedet for å linke til et bilde fra gamer.no? Tenkte jeg skulle skrive: er pollen-allergiker gutta i siggen så kan jeg skrive så mye tull/feil/spam jeg bare vil jeg også. du fortjener ett balltre i bakhue din uvitne kødd.... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 du fortjener ett balltre i bakhue din uvitne kødd....WTF er dette da Torsteinen? En trussel? Du ser ikke poenget mitt i det hele tatt? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 men jeg vet ikke hvordan at bide skal vær lite Lenke til kommentar
mbst Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Så ikke at du alt hadde et helt greit skjermkort, beklager. Så du var på utkikk etter et nytt og ville ha tips, men la ikke merke til hva du hadde allerede. Skrev en anbefaling (se nederst i innlegget). Skjermkortet ditt bør fungere fint med Mafia. Hadde selv et Asus Geforce 4 Ti4400, det er samme kortet som du har, men jeg hadde AGP4x mot at du har AGP8x på ditt. Så teoretisk sett bør du ha litt bedre ytelse i spill enn det jeg hadde. Det du kan ta en titt på, er grafikk-instillingene i spillet. Kanskje du har satt ned på noen innstillinger..? Hva slags prosessor har du? Ja ja.. lar uansett det jeg skrev først stå under her. ------------- Tja.. spørs hvor mye penger du vil bruke. 1000 kr? 1500? 2000? 2500? ...? Selv har jeg et Sapphire Atlantis 9700 (ATI Radeon 9700). Det koster rundt 2300. Jeg er veldig godt fornøyd med valget. Dersom du ønsker å betale litt mindre, anbefaler jeg deg å se på et Sapphire Atlantis 9500 Pro, dette ligger på rundt 1600 kr, og koster rundt 50 kr mer enn ikke-Pro utgaven. Du kan ta en titt her. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Så du har et problem med bildekvaliteten? Hvorfor poster du da ikke et screenshot fra PC-en din som viser dette, istedet for å linke til et bilde fra gamer.no? Tenkte jeg skulle skrive: er pollen-allergiker gutta i siggen så kan jeg skrive så mye tull/feil/spam jeg bare vil jeg også. Gjør oss alle en tjeneste og la vær å skrive noe hvis du ikke har noe fornuftig å si. Spar oss for dine usaklige meninger, for du fremstår i beste fall som en umoden kranglefant med dine innlegg her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 du fortjener ett balltre i bakhue din uvitne kødd....WTF er dette da Torsteinen? En trussel? Du ser ikke poenget mitt i det hele tatt? hvilket poeng din inkompetente kjøttmeis ? du sier at du kunne forandret sig til " er pollen-allergiker gutta for så å bruke det som unnskyldning til å skrive så mye tullfeilspam du bare vil.. måten du sier dette på utelater all tvil om at det er en uskyldig spøk, for her hinter du rett og slett til at thomas bruker hans medfødte sykdom som en unnskyldning til å skrive så mye feil han vil. vel først og fremst herr inkompetente kjøttmeis, bruker thomas dette som unnskyldning ? han har gjentatte ganger beklaget seg ovenfor brukerne på forumet pga han har problemer med å skrive korrekt,noe som har medført at han har blitt misforstått..hørte du det ? han har BEKLAGET seg ovenfor brukerne på forumet fordi han er døv og har problemer med å ordlegge seg korrekt, fikk du med deg det herr inkompetente kjøttmeis, han beklager seg for at han er født slik, dette burde være så totalt unødvendig fra hans side med tanke på at det er andre forum medlemmer som har behandlet han på en rett og slett respektløs måte. tar jeg ikke helt feil så er han 15-16 år, synes å huske det fra et annet topic, det at han oppfører seg slik som han gjør på forumet overrasker meg egentlig,for det er voksent til en så "ung" person, hadde jeg vært i den alderen og en inkompetent kjøttmeis etterfulgt av flere inkompetente kjøttmeiser holdt på å klaget på en medfødt sykdom jeg hadde hatt så hadde jeg fanden meg svart tilbake,men hva gjør han ? jo, han beklager seg ovenfor dem isteden. Hvert eneste topic som er laget av thomas har mottatt kvass kritikk fra div bedrevitere som ikke klarer å forstå situasjonen,nå er det gått langt over grensen, spesielt når denne inkompetente kjøttmeisen nevner et eksempel der han "vurderer" å skrive noe lignende i signaturen sin for å skrive så mye tullfeilspam han vil, noe som han uten tvil hinter til thomas gjør, nemlig bruke sykdommen som unnskyldning til å skrive hva han vil, unnskyld herr inkompetente kjøttmeis, men eier du ikke respekt ? kaller du mora di ei hore fordi hun har sex med faren din ? Thomas er en person som fører dette forumet et steg i riktig retning,han beviser at forumene kan integrere alle slags personer,selv de som har problemer med å ordlegge seg korrekt, er ikke det vi vil da ? eller er du en av de som foretrekker at forumene helst burde være for de som har korrekt høyde,rett øyenfarge, helst 100% nordmann. det at du ikke har vett nok til å slette innlegget ditt overrasker meg også.. står det mellom deg og thomas så foretrekker jeg til de grader at thomas blir. edit: for ordens skyld, du fortjener mye mer enn kun et balltre i bakhodet... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 huff, nok en Thomas tråd som har tatt en litt feil vending, hvorfor det? Går det ikke an å skjerpe seg folkens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 den er gått adundas pga folk som rett og slett ikke klarer å forstå situasjonen til thomas. jeg kan godt ta imot kritikk for at jeg så velger å kritisere PanzerFaus,men han fortjener det uten tvil. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Så du har et problem med bildekvaliteten? Hvorfor poster du da ikke et screenshot fra PC-en din som viser dette, istedet for å linke til et bilde fra gamer.no? Tenkte jeg skulle skrive: er pollen-allergiker gutta i siggen så kan jeg skrive så mye tull/feil/spam jeg bare vil jeg også. du fortjener ett balltre i bakhue din uvitne kødd.... Eg melder meg frivillig til å gjøre det. Anyways back to topic: Syns det ser bra ut eg. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Så ikke at du alt hadde et helt greit skjermkort, beklager. Så du var på utkikk etter et nytt og ville ha tips, men la ikke merke til hva du hadde allerede. Skrev en anbefaling (se nederst i innlegget). Skjermkortet ditt bør fungere fint med Mafia. Hadde selv et Asus Geforce 4 Ti4400, det er samme kortet som du har, men jeg hadde AGP4x mot at du har AGP8x på ditt. Så teoretisk sett bør du ha litt bedre ytelse i spill enn det jeg hadde. Det du kan ta en titt på, er grafikk-instillingene i spillet. Kanskje du har satt ned på noen innstillinger..? Hva slags prosessor har du? Ja ja.. lar uansett det jeg skrev først stå under her. ------------- Tja.. spørs hvor mye penger du vil bruke. 1000 kr? 1500? 2000? 2500? ...? Selv har jeg et Sapphire Atlantis 9700 (ATI Radeon 9700). Det koster rundt 2300. Jeg er veldig godt fornøyd med valget. Dersom du ønsker å betale litt mindre, anbefaler jeg deg å se på et Sapphire Atlantis 9500 Pro, dette ligger på rundt 1600 kr, og koster rundt 50 kr mer enn ikke-Pro utgaven. Du kan ta en titt her. ikke det jeg bilde nei bare hente fra gamer.no :oops: min skjermkort er bra kan off , x2 eller x4 går bra :wink: med cd-rom spiller mafia flott bilde men ute cd-rom spiller mafia ok bilde hvorfor? :-? Lenke til kommentar
capy Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 raedon 9700PRO er vel fremdeles det beste. tror ikke 9800PRO er kommet i butikkene enda. men om du syntes grafikken er litt dårlig, så kan du jo stille på oppløsningen, sette på antialiasing, og forsøke med omega drivere. du kan ogsp sette på anisotropic filtering og passe på at intellisample står på quality (vet ikke hvor mye det har å si. omegadrivere kan du hente ned her: http://www.omegacorner.com/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 omegadrivere kan du hente ned her:http://www.omegacorner.com/ Han har MSI GeForce4Ti 4800SE 128MB TURBO Lenke til kommentar
capy Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 han kan vel bruke nivida drivere forde vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå