Gå til innhold

iphone 3gs eller htc hero

Xprez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er tåpelig å skrive at "den suger" uten noen grunn. Jeg liker ikke iPhone rett og slett fordi jeg ikke liker selve konseptet med den, men mange gjør tydeligvis det.

Men min Hero har heller aldri kræsjet. Den har låst seg i 5-10 sekunder en gang før, men ellers har den virket bra.

HTC Touch HD har Windows Mobile, og den er det mange som ikke liker. I alle fall ikke som "vanlig" telefon. Jeg hadde anbefalt Samsung Omnia HD fremfor HTC Touch HD pga. at den virker raskere, har bedre kamera, bedre skjerm (oled, som gjør at den blant annet bruker mindre strøm. Det har ikke Touch HD) og jeg synes at brukergransesnittet er langt enklere og bedre grafisk. Men det er selvfølgelig individuelt.

Men aller fremst anbefaler jeg HTC Hero. Mye pga. fantastiske Android og geniale Sense, med et brukergrensesnitt hvor du kan ordne det meste selv. I tillegg er det så utrolig deilig å ha 7 skjermer med alle widgets, snarveier og mapper du får plass til.

Endret av program
Lenke til kommentar
hvordan er skjermen på htc hero? vet at det er glass på iphone 3gs med et fettbeskyttende lag så det blir ikke lett riper og fingermerker.

Er det store forskjeller på batterilevetiden på dem?

Det er samme skjermtype på HTC Hero, også med fettbeskyttende lag. Men ellers så er vel skjermen på iPhone 3GS i følge et par tester litt skarpere og klarere enn på Hero'en...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hei, skal ha ny mobil og slår på stortromma å går for enten iphone 3gs eller htc hero. noen som har erfaring med dem? er veldig usikker på hvilken jeg burde velge

Hva legger du vekt på da?

Med iPhone må du vel ha iTunes for å synkronisere.

Med Hero må du ha Google-konto.

iPhone er mer lukket og låst, men kanskje litt mer strømlinjeformet.

Hero er mer åpent og du kan tilpasse som du vil, men kanskje ikke like strømlinjeformet. Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...