Gjest gutt14 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det har seg slik at jeg trenger en dame, noen og henge med, noen å finne ting på med, noen å like. Jeg går på en skole der det er ganske få elever, så å finne seg en dame på skolen er bare å glemme. Jeg bruker mesteparten min av tiden på trening, styrke/bodybuilding. Det er ganske få damer som henger der, og er man helldig så får man møt noen par avogtil. Kroppen er OK stand, men det jeg sliter med er utsendet. Sliter litt med kviser. Og kan så si jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt kalt stygg, flere en 20 ganger i hvertfall. Jeg har ingen problemmer med å snakke med en dame, men litt vanskelig å bli kjent med henne. Har avogtil bare kommet bort til en dame og sagt "Hallo sexy", "Hallo søta". Men ikke alltid funka Så har dere noen tips på hvordan man kan gå fram? Jeg er egentlig en kar som dritter i utsendet mitt. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vær deg sjøl. Ikke start med å si "sexy - søta - støgga" osv. Bare prat normalt, finn på noe å si, sånn at dere får igang en samtale.. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 http://sjekkeskolen.vgb.no/ Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå