Messifan881 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei. Når jeg skal spille COD4 online og joiner en server kommer denne beskjeden opp " Notice server disconected". Andre ganger blir jeg kikka av punkbuster. Har prøvd å oppdatere PB men det funker fortsatt ikke. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har du nyeste patch? Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Har du nyeste patch? jeg har 1.6 Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvis du har den nyeste patchen, se om brannmuren din blokkerer PunkBuster eller spillet, dette kan også være et problem. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fordel om du skriver opp grunnen til at PB kicker deg. Gjør det en god del lettere for meg/oss å finne ut hva som kan være feilen. Du har aldri spilt cod4 online på den maskinen ? Sjekk om ruteren/brannmuren din har fått beskjed om at cod4 skal kunne få tilgang til internett. Sjekk også windows for den saks skyld. Vet aldri hva windows kan blokkere. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vet ikke om det kommer til å hjelpe, men innstaler patch 1.7 å se om det funker Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Fordel om du skriver opp grunnen til at PB kicker deg. Gjør det en god del lettere for meg/oss å finne ut hva som kan være feilen. Du har aldri spilt cod4 online på den maskinen ? Sjekk om ruteren/brannmuren din har fått beskjed om at cod4 skal kunne få tilgang til internett. Sjekk også windows for den saks skyld. Vet aldri hva windows kan blokkere. Jeg fikk spillet for ca 2 uker siden og helt til nå har det gått helt fint. Men nå kommer det bare opp noe med punkbuster hartbeats stopped eller noe sånt. etter få minutter. Noen ganger rekker jeg ikke en gang å begynne å spille før jeg blir disconnected. Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 btw. hvordan sjekker jeg om ruteren/brannmuren min har fått beskjed om at cod4 skal kunne få tilgang til internett. Jeg er ganske dårlig med pc, jeg vet at jeg kanskje burde hvist dette men det gjør jeg ikke så derfor spør jeg Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Vet ikke om det kommer til å hjelpe, men innstaler patch 1.7 å se om det funker tror du at du kan gi meg en link:) Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Patch 1.7 Fant, den ved og bruke Google, det kan du å Gamershell er en ganske troverdig side, har aldri hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Messifan881 Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Patch 1.7 Fant, den ved og bruke Google, det kan du å Gamershell er en ganske troverdig side, har aldri hatt noen problemer. takker:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå