Sempiternal Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei! Når jeg slår på datamaskinen får jeg bare høre fire bipelyder. Et langt, og tre korte. (Har Award Asus Bios) Jeg finner ikke noe om noen bipkoder i manualen, og lurte derfor på om noen av dere visste hva som kan være galt. Jeg har prøvd begge ramkortene hver for seg i alle slotene, så det er ikke rammen. Jeg har en mistanke om at det kan være skjermkortet eller PCI slotten skjermkortet står i, men jeg har ikke mulighet til å få testet dette på noe vis. Så om noen av dere har noen råd, så kjør på. Lenke til kommentar
Danny1814 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 sorry ass, men jeg har hat et likt problem, og da hadde en av minnemodulene sluttet å komunisere men cpu bufferen, så vis det også har skjedd med deg så må du bytte hovedkortet Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Jeg søkte på feilkoden og fikk dette: Video (EGA) Display Circuitry Så det kan godt være at skjermkortet ikke sitter skikkelig i eller er defekt. EDIT Noe jeg ser du har kommet frem til allerede. Endret 15. september 2009 av minibig Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Søk på Google med Post error codes. Award finnes dessverre i mange varianter, men antagligvis er etr langt - tre korte: minnefeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå