Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Side+forum om spiseforstyrrelser

Gjest Amor Vincit Omnia

Anbefalte innlegg

Gjest Amor Vincit Omnia

Som spisefrorstyrret i Norge har jeg lenge lengtet etter en side å få oppbyggende råd og støtte fra. Nå som jeg har en ganske god periode på depresjonsfronten, har jeg startet en hjemmeside, som i går utviklet seg til et forum.

Dette skal i motsetning til mye av det som finnes IKKE være en plass å grave seg ned i alt det mørke og fæle, men i tillegg skal du bli tatt seriøst, og ikke bare få høre at "Det er en fase som går over", eller "Nå får du ta deg sammen!"

Spiseforstyrrelser er i de aller fleste tilfeller en symptom på noe som skjer eller har skjedd av vanskelige ting i livet ditt. Viktige emner vil bli tatt opp, og det vanskeligste i lukkede forum, altså bare for medlemmer, eller en bestemt gruppe.

Dette skal ikke være erstatning for psykolog, og på hjemmesiden er det masse nummere, linker og tips til hvordan man skal gå frem for å skaffe seg hjelp. Siden og forumet skal liksom være det ekstra puffet for å få seg hjelp, og/eller for å overleve mellom psykologtimene, på sykehuset, som mor til et barn med sf, eller som mor med sf, som lærer, som arbedisledig, som kjærest eller søsken. You name it.

Pårørende og syke, alle med en fot innenfor dette vanskelige som 200.000 normenn sliter med, i tillegg til alle de som har et ødelagt kroppsbilde og lav selvtillitt.

Oppfordrer dere til å komme med kritikk og hjelp, egene historier, eller rett og slett bli medlem

Takk :)

http://forbettertimes.forums-free.com/forum.html

http://amorvincitomnia.weebly.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...