Gå til innhold

Hp ZE 4278

Anbefalte innlegg

venter en hp ze4278 i posten snart.. har kjøpt den brukt for 5000kr!

fikk se at den har delt skjermkort på 64mb som får ganske dårlige kommentarer..

er det noen som har denne pc'en og kan si meg om den drar spill som f.eks nfs hot pursuit 2 osv?? cs? mafia?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva kalte han som lurte deg seg for..? han som jeg skal kjøpe den av er også fra ålesund og har hatt MANGE unnskyldninger for at han ikke har sendt den enda.. kom også med et utspill om forskuddsbetaling fordi han hadde hørt mye tull om netthandel, men da nekta jeg og ba han sende den i oppkrav. han sier den er sendt nå, men har ikke sett noe til den enda.. går det å åpne pakka på posten før man betaler og se at den ligger oppi? hvis den ikke gjør det er det da bare å sende den tilbake i retur.. hvis det nå går å åpne for å kontrollere innhold før betaling..? noen som vet?

Lenke til kommentar

hva kalte han som lurte deg seg for..? han som jeg skal kjøpe den av er også fra ålesund og har hatt MANGE unnskyldninger for at han ikke har sendt den enda.. kom også med et utspill om forskuddsbetaling fordi han hadde hørt mye tull om netthandel, men da nekta jeg og ba han sende den i oppkrav. han sier den er sendt nå, men har ikke sett noe til den enda.. går det å åpne pakka på posten før man betaler og se at den ligger oppi? hvis den ikke gjør det er det da bare å sende den tilbake i retur.. hvis det nå går å åpne for å kontrollere innhold før betaling..? noen som vet?

Lenke til kommentar

En venn av meg bestilte en gang en del ALT for billige mobiler via Qxl.

Det viste seg når vi åpnet pakken (etter å ha betalt for den) at det var en blomsterpotte til 29,- han hadde betalt 7000,- for.

Vi anmeldte fyren, og han hadde en del anmeldelser fra før av.. Vet ikke om han fikk igjen pengene.. men hadde vært litt mistenksom for å åpne den, pass ihvertfall på å ha vitner når du åpner den (f.eks ekspeditøren på posten)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...