Gå til innhold

Legge sammen tallene automatisk

Anbefalte innlegg

Hei

Lager en applikasjon som handler om odds når det gjelder tipping av fotballkamper.

Det jeg ønsker er at hvis en bruker velger f.eks borteseier skal den oddsen automatisk bli plusset sammen med oddsen fra de andre kampene brukeren velger.

Noen som vet en måte dette kan gjøres? Må jeg ha en slags while-loop som kjører hele tiden for å oppdage om noen verdier skal legges sammen?

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønte ikke helt dette(sikkert siden jeg ikke kan dette med odds og tipping), men hvor mye PHP kan du?

edit:

spør ikke for å være frekk, mer for om du har noe kildekode som kanskje kan forklare problemmet litt bedre? :)

Endret av Hayer
Lenke til kommentar
Skjønte ikke helt dette(sikkert siden jeg ikke kan dette med odds og tipping), men hvor mye PHP kan du?

edit:

spør ikke for å være frekk, mer for om du har noe kildekode som kanskje kan forklare problemmet litt bedre? :)

Tenker på sånn som f.eks bettingsider har, når du velger en kamp, kommer totaloddsen opp med engang, velger du en til legger den sammen den oddsen med totaloddsen slik at totaloddsen blir oppdatert automatisk, uten at brukeren trenger å trykke på en knapp der det står "regn ut min odds" eller noe sånt.

PHP har jeg holdt på med i 7-8 måneder nå, fra før av har jeg holdt på med C i snart 3 år. Holdt på med litt forskjellig i PHP

Endret av Nickless
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...