Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Opel Corsa B - kjøpe felger og dekk, hva får jeg plass til?

iNtensimilla

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har en Opel Corsa B City 1.4l som har stått stille siden forrige vinter. Jeg skal nå ta billappen, så trenger å få kjørt litt nå..

Men sommerdekka er for slitte til at de på dekkverkstedet vil sette de på, så jeg må ha tak i nye dekk eller felger med dekk..

Hvor store dekk må jeg ha hvis jeg skal bytte dekka på felgene jeg har? 145/70/R13?

Hvor store felger m lave dekk kan jeg ha på? 14" med 125?

Er ganske blank på dette så hadde vært flott om noen kunne hjulpet meg med dette, og kanskje funnet frem noen gode dekk for meg? :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei :)

Har en Opel Corsa B City 1.4l som har stått stille siden forrige vinter. Jeg skal nå ta billappen, så trenger å få kjørt litt nå..

Men sommerdekka er for slitte til at de på dekkverkstedet vil sette de på, så jeg må ha tak i nye dekk eller felger med dekk..

Hvor store dekk må jeg ha hvis jeg skal bytte dekka på felgene jeg har? 145/70/R13?

Hvor store felger m lave dekk kan jeg ha på? 14" med 125?

Er ganske blank på dette så hadde vært flott om noen kunne hjulpet meg med dette, og kanskje funnet frem noen gode dekk for meg? :)

gå inn på superdekk.no og tast inn reg. nr. og du får liste av hva du kan bruke på bilen din. Jeg mener du fint kan bruke inntill 17" på corsa B

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...