reisegudden Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei, er det noen her på forumet som vet hva dt koster for 20 pkningen i tyskland ? og om de er nøye med legitimasjon. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hmmm, helse? WTF? Og tror ikke du egentlig skal diskutere hvordan du kan få siggaretter ulovelig i forumet.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Eg tenkte faktisk å svare på denne eg óg. Du burde endre innhaldet i innlegget ditt slik at det ikkje står at du er mindreårig. Eg vett ikkje kva moderatorene tykkjer om dette, men det er jo idéelt sett i strid med Noregs lovar.. Å ein moderator må nok flytte tråden, å det gjeld det å helde seg innanfor retningslinjene så tråden ikkje vart stengt. Eg vil nok likevel tru at prisen for tobakksvarer er vesentleg lavare i Tyskland enn kva dei er i Noreg. Dei har vel ikkje så mykje avgifter som oss.. Vil tippe ein 30-50 kroner. Endret 15. september 2009 av steffenz Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det er jo 16 år på øl i Tyskland så kan vel hende det er det samme på tobakksvarer? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Men stider det ikkje likevel når aldersgrensa i Noreg er 18? Nei ikkje vett eg, det får vel bli opp til ein moderator. Verkeleg godt poeng der, Kun10kr. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 [moralpreken] Siden vi allerede er på helseforumet: KOS deg med KOLS fordi du var fjortis i ung alder [/moralpreken] Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Men stider det ikkje likevel når aldersgrensa i Noreg er 18? Nei ikkje vett eg, det får vel bli opp til ein moderator. Verkeleg godt poeng der, Kun10kr. Er 18 års aldersgrense på import av tobakksvarer i hvert fall. Lenke til kommentar
reisegudden Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Hei, noen av dere røykere inne på forumet som vet hva prisen på en 20pk sigaretter ligger på i tyskland ? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
wooldoor Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 De selger ikke 20pk i Tyskland. Kun 24pk og 19pk. 24pk tror jeg lå på ca 5 Euro. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 TS: Bare lurer, siden du er mindrårig.. Skal du til tyskland med de hvite-bussen eller no ? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 her i Østerrike koster det rundt 4 euro. Mange steder finnes det sigarettautomater enda hvor man ikke må vise legitimasjon, men på enkelte automater må man bruke bankkort (som bevis på at man er myndig!) Lenke til kommentar
krsand1965 Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Hei, er det noen her på forumet som vet hva dt koster for 20 pkningen i tyskland ? og om de er nøye med legitimasjon. Ja prisen på tobakk i Tyskland er som følger 4 euro for 20 pk og opptil 5,5 euro for 30 pk. Tobakk er som 5-euro opptil 10 euro. De er meget nøye på leg, så om du er mindreårig så kan du glemme å kjøpe røyk der. Har de den minste mistanke til at du er under alder så krever de leg uansett. Allikevel så vil ikke jeg sitte her og gi råd til mindreårige, det blir helt feil. Men husk leg og du SKAL være gammel nok. Jeg vet dette fordi jeg bor der nede 9 mnd i året. Lenke til kommentar
BustaEm Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Hei, er det noen her på forumet som vet hva dt koster for 20 pkningen i tyskland ? og om de er nøye med legitimasjon. Ja prisen på tobakk i Tyskland er som følger 4 euro for 20 pk og opptil 5,5 euro for 30 pk. Tobakk er som 5-euro opptil 10 euro. De er meget nøye på leg, så om du er mindreårig så kan du glemme å kjøpe røyk der. Har de den minste mistanke til at du er under alder så krever de leg uansett. Allikevel så vil ikke jeg sitte her og gi råd til mindreårige, det blir helt feil. Men husk leg og du SKAL være gammel nok. Jeg vet dette fordi jeg bor der nede 9 mnd i året. Hvorfor svarer du på en 7 år gammelt innlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå