Frankflexx Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Kjøpte mitt første speilrefleks for noen måneder siden, og har blitt en del prøving og feiling i sommer. Føler jeg ikke har helt kontroll på en del innstillinger, men øvelse gjør mester Var ute og fotograferte litt i gårkveld, og syntes dette bildet ble det beste. Ønsker gjerne kritikk på hva jeg kunne gjort annerledes! Bildet er beskjært litt, endret kontrast og farger i gimp. Nikon D90 16-85mm @ 85mm iso 320 1/20s f/10 Endret 15. september 2009 av Frankflexx Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Ingenting, det er helt flott slik det er. Glad for at du ikke falt for fristelsen å fjerne antennene/pipa/fyrtårnet eller hva det nå enn er. Det tilfører bildet detaljer som er bra. Stå på Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Likte bildet mitt eneste forslag til forbedring er et litt annet utsnitt. jeg liker selv at "motivet" ikker er så sentrert på bildet og ville derfor valgt et utsnitt likt dette. smak og behag Lenke til kommentar
Frankflexx Skrevet 16. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Ingenting, det er helt flott slik det er. Glad for at du ikke falt for fristelsen å fjerne antennene/pipa/fyrtårnet eller hva det nå enn er. Det tilfører bildet detaljer som er bra. Stå på Takker, tror det er noen antenner av et slag. Lenke til kommentar
Frankflexx Skrevet 16. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Likte bildet mitt eneste forslag til forbedring er et litt annet utsnitt. jeg liker selv at "motivet" ikker er så sentrert på bildet og ville derfor valgt et utsnitt likt dette. smak og behag Likte begge utsnittene, men ser den med at motivet ble en del sentrert. Takk for kritikken Lenke til kommentar
swahili Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Er det Liatårnet? Fint bildet Lenke til kommentar
Frankflexx Skrevet 16. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Er det Liatårnet? Fint bildet Vet ikke hva det heter, men ligger på sotra sund/klokkarvik! Bildet er tatt fra bønes/fyllingsdalen! Lenke til kommentar
Jansendansen Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Det er Bergen Lufthavn Flesland sine radarantenner Liker at du har fått med så mye himmel i forhold til fjell. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Nå skal jeg ikke være negativ her, men jeg synes det bildet ble veldig kjedelig. Du fått himmelen i ganske fine farger. Istedenfor å gi deg konkrete ting på akkurat dette bildet linker jeg heller til noe du bør lese. http://no.wikipedia.org/wiki/Komposisjon Også kom jeg nettopp over denne siden, virket som en veldig fin side. http://www.online.no/tips_rad/foto/ Jeg er langt ifra en ekspert, men noe basic er greit å få med seg Endret 20. september 2009 av Hidephix Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Synes det er harmonisk jeg. Helt greit bilde. Lenke til kommentar
Frankflexx Skrevet 23. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2009 Det syntes jeg og Kjekt at dere har gitt meg en pekepinn på hva som funker og ikke! Tross alt mit første postede bilde, over 560 visninger må vel være bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå