Yetipants Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Romhelten Samus Aran tar en reprise på Wii. Er det bryet verdt? Les mer Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Hvor er alle som klager over manglende spill til wii nå?? Greit at det er for få fete spill til wii, men folk er jaggu fordomsfulle også, samt flinke til å ignorere de gode spillene som kommer.. Som om det var flaut å spille wii. Jeg skal ihvertfall ha dette spillet etterhvert. Endret 15. september 2009 av husgutt Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg hadde Metroid Prime 3, men klarte aldri å sette meg inn i det. Kontrollene var for rotete og selve spillet for uengasjerende. Har liksom sett alt før. Jeg gleder meg mer til Metroid: Other M. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Du får prøve eneren og toeren da vet du, thecrow77. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Sitter med MP1,2 og 3 men denne pakken frister like fult. Synes MP serien gjennomfører gåteløsning, action og utforskning på en like sømløs måte som Zelda spillene. Spillet blir aldri "for vanskelig" men oppfordrer til å spille videre å utforske. Det at man og får nye abilities fører til at man går tilbake til plasser man har vært for å se om det er mulig å utforske enda mer. Skulle ønske det kom flere slike spill men de fleste spill i dag som skal være "Action adventure" baserer seg mer på hvor mange kuler man klarer å klemme ut i minutte fremfor utforskning. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Sitter også på 1,2 og 3, men kunne tenke meg denne. Hadde de gitt ut Collectors edition som i USA med metall boks så hadde jeg kunne sovet i kø for å få tak i den:P Kanskje på tide å lære Wiien til å spille amerikanske spill? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Du får prøve eneren og toeren da vet du, thecrow77. Har vurdert det, men bare om jeg finner dem til gamecube. burde ikke koste stort. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har 1 og 2 til GC. Vurderer å bytte de ut med denne, da jeg ikke har nr 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg