Cemi Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Paladins er raske da de kan grinde non stop pga. heals og lignende finnes andre klasser også som kan det, men paladin er lettere imho. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Paladin er jo fantastisk kjedelig før man får Crusader Strike, og det ble enda kjedeligere etter at Exorsism fikk 1,5 sec cast time. Mange klasser som er raskere og ikke minst artigere enn paladins er, ihvertfall de første 50 levlene. Og det er jo svært få (om noen i det hele tatt) klasser som IKKE kan grinde non-stop. Lenke til kommentar
Troenderfury Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 tja.. i forhold til warriors,rouges og priests så er palla kjappe.. Skal sies at forsåvidt ingen er kjappe i starten..mangler litt spells/abilities/etc.. men men aller kjappest erfaringsmessig så syns jeg lock og hunter er kjappest.. Sende på pet nuke.. Mob dø.. Hehe good old times.. Barrens ftw. Siden når ble rogue "ikke-kjapp" å levle? Tok meg 2 dager og 15 timer /played for å levle fra 1-70. Paladins er veldig treige i starten, men etter hvert får du spells og abilites som gjør deg til en 'non-stop' levler. Du dreper ikke bare fort, men kan holde på en evighet før du må sitte deg ned å drikke. (manapauser) Lenke til kommentar
Burgerbrain Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Tydelig at alle har forskjellig mening om dette. Det jeg skrev var ikke ment som fasit eller noe, jeg sa bare min mening, og utifra min erfaring. Veldig bra for deg at du lvla rougen din så fort. Uansett så er det plusser og minuser ved alle klasser, så det å finne den ultimate lvle klassen er vel egentlig ganske vanskelig. For eksempel som demon lock når du lvler så er du ustoppelig, eller BM Hunter. Trenger aldri pauser som disse klassene. Uansett så er min favoritt å lvle med etter lvl 10 er Warlock. (For de som ikke vet det så får du den blå marshmallow-mannen din da..) Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Paladin er jo fantastisk kjedelig før man får Crusader Strike, og det ble enda kjedeligere etter at Exorsism fikk 1,5 sec cast time. Mange klasser som er raskere og ikke minst artigere enn paladins er, ihvertfall de første 50 levlene. Og det er jo svært få (om noen i det hele tatt) klasser som IKKE kan grinde non-stop. Veldig få som ikke kan grinde nonstop? Warrior kan ikke grinde nonstop, må spise av og til, priest og mage kan ikke grinde nonstop pga mana, rogue kan ikke pga hp, shaman er jeg ikke sikker på, men alle kan ivertfall ikke grinde nonstop, ivertfall ikke i lower levels (frem til ca 60-70). Hunter er easy class, som går dødsfort etter level 10. Med ett brukbart pet klarer du soloe omtrent alt av elite quests. Ellers ville jeg valgt priest hvis du vil spille healer. Litt stress å levle kansje, men de er konge i high level. Kan godt være jeg synes det bare pga at jeg har spilt priest selv i 4.5 år men Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Har en lvl72 Mage som jeg kan grinde non stop med, arcane spec maed kortere cd på evocation ftw. I tillegg glyph of evocation så jeg regenererer hp samtidig. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Faget han hadde hette "Kultur og normer i informasjonssamfunnet". Det kan jo tenkes at farten på levlingen er totalt irrelevant for ham da. Ro dere litt ned. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Faget han hadde hette "Kultur og normer i informasjonssamfunnet". Det kan jo tenkes at farten på levlingen er totalt irrelevant for ham da. Ro dere litt ned. + at han har sagt at han ønsker en healing klasse. Så jeg skjønner ikke hvorfor folk snakker om hunter, warlock, rogue etc. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) slettet Endret 17. september 2009 av Porto Lenke til kommentar
gsn Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Faget han hadde hette "Kultur og normer i informasjonssamfunnet". Det kan jo tenkes at farten på levlingen er totalt irrelevant for ham da. Ro dere litt ned. Hehe, jeg skal i utgangspunktet skrive om kulturen rundt spillet. Men at folk blir så engasjert som dette er jo igrunn bare bra for min del Forøvrigt ble det paladin, startet med en priest på en trial konto men det var så mange begrensninger at jeg bare kjøpte det Startet så opp igjen med en pala da jeg innså som mange sier over her at de er trege i starten. Trives igrunn med palaen min som er blitt 20 levler gammel. Satser på retribution i starten, så skifter jeg heller til en healer rolle når jeg begynner å forstå dynamikken i spillet bedre Tusen takk igjen for god respons! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå