Gå til innhold

Hvilken karakter er mest attraktiv å spille la med?

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri spilt WoW før, jeg har knapt sett på folk spille det. Dette i frykt av å bruke mye tid på det da jeg brukte rundt 10 år før jeg la Diablo 2 på hyllen for godt :p Men nå er jeg altså så "heldig" at jeg har fått WoW på pensum ;( , så må nesten bare kaste meg i det.

Det jeg lurer på er da: Hvilken karakter er mest ettertraktet å spille i lag med? Jeg har typisk likt healer-typer karakterer, og ser for meg det ikke er så mange som har det som andre karakterer kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er liten forskjell mellom rasene, da det kun er racials som utgjør forskjellen. Alle disse kan utnyttes på sine måter i forskjellige aspekter av spillet, men er ikke akkurat "game breaking".

Hvordan har du greid å få WoW på pensum? :)

Lenke til kommentar
Det er liten forskjell mellom rasene, da det kun er racials som utgjør forskjellen. Alle disse kan utnyttes på sine måter i forskjellige aspekter av spillet, men er ikke akkurat "game breaking".

Hvordan har du greid å få WoW på pensum? :)

Har en del frie studiepoeng dette semesteret(dvs. jeg kan velge stort sett de fagene jeg vil ved universitetet), jeg studerer opprinnelig informasjonsvitenskap ved Universitet i Bergen. Faget jeg har WoW som deler av pensum i er fra Digital kultur(tidligere humanistisk informatikk), og faget heter "Kultur og normer i informasjonssamfunnet". Har blant annet denne boken http://mitpress.mit.edu/catalog/item/defau...2&tid=11402 og 30 dager med WoW som pensum under delen av faget som tar for seg spillkultur.

Takker igjen for nyttige svar :)

Lenke til kommentar

tja.. i forhold til warriors,rouges og priests så er palla kjappe.. :D

Skal sies at forsåvidt ingen er kjappe i starten..mangler litt spells/abilities/etc..

men men aller kjappest erfaringsmessig så syns jeg lock og hunter er kjappest.. Sende på pet nuke.. Mob dø.. Hehe good old times.. Barrens ftw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...