gsn Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg har aldri spilt WoW før, jeg har knapt sett på folk spille det. Dette i frykt av å bruke mye tid på det da jeg brukte rundt 10 år før jeg la Diablo 2 på hyllen for godt Men nå er jeg altså så "heldig" at jeg har fått WoW på pensum ;( , så må nesten bare kaste meg i det. Det jeg lurer på er da: Hvilken karakter er mest ettertraktet å spille i lag med? Jeg har typisk likt healer-typer karakterer, og ser for meg det ikke er så mange som har det som andre karakterer kanskje? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Druid og priest. begge kan heale druid er litt av alt meget gøy:) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Healer og tank. Druid og paladin kan begge deler, i tillegge til å dps'e, så ville gått for en av de Lenke til kommentar
gsn Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Takk for svar! Burde kanskje nevnt at det i første omgang er snakk om 30-dagers trial. Og er dette klasser som kan anbefales til en n00b? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vel, det finnes 4 klasser som kan heale. Det er: Priest Paladin Druid Shaman Jeg har spilt alle bortsett fra shaman, og jeg synes priest er den morsomste å spille på, både mens man levler og i "end game". Lenke til kommentar
gsn Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Må si at priest frister mest. Er det stor forskjell på human priest og night elf priest feks? Hvilken av rasene er isåfall best egnet for en rookie som meg? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det er liten forskjell mellom rasene, da det kun er racials som utgjør forskjellen. Alle disse kan utnyttes på sine måter i forskjellige aspekter av spillet, men er ikke akkurat "game breaking". Hvordan har du greid å få WoW på pensum? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Det er bare "racials" som skiller dem. Velg det du synes ser best ut Endret 15. september 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
gsn Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Det er liten forskjell mellom rasene, da det kun er racials som utgjør forskjellen. Alle disse kan utnyttes på sine måter i forskjellige aspekter av spillet, men er ikke akkurat "game breaking". Hvordan har du greid å få WoW på pensum? Har en del frie studiepoeng dette semesteret(dvs. jeg kan velge stort sett de fagene jeg vil ved universitetet), jeg studerer opprinnelig informasjonsvitenskap ved Universitet i Bergen. Faget jeg har WoW som deler av pensum i er fra Digital kultur(tidligere humanistisk informatikk), og faget heter "Kultur og normer i informasjonssamfunnet". Har blant annet denne boken http://mitpress.mit.edu/catalog/item/defau...2&tid=11402 og 30 dager med WoW som pensum under delen av faget som tar for seg spillkultur. Takker igjen for nyttige svar Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 No race will make you or break you. Human er vel litt bedre endgame da, pga 3% mer spirit og priest trenger spirit. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Forhåpentligvis slipper jeg å tenke endgame Men takk for svar. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Forhåpentligvis slipper jeg å tenke endgame Men takk for svar. Du må nok tenke end-game, begynner du nå: Lenke til kommentar
gsn Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 "How do you kill that which has no life?" Det er skrekk scenarioet ja Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 På bildet ovenfor er numpad på feil side, tastaturene er speilvendte. Bummer... Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 På bildet ovenfor er numpad på feil side, tastaturene er speilvendte. Bummer... Og hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Hva har bildet med saken å gjøre? Jeg kommenterte bildet siden det var postet her. Var det noe ellers? Skjerp deg. Endret 16. september 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hybrider er alltid veldig populære. Som druid så kunne jeg gjøre alt en gruppe trengte imens jeg levlet. Det kan derimot tenkes at det å lære seg 3 forskjellige roller på en gang kan bli litt forvirrende for noen som ikke har spillt før. Lenke til kommentar
Burgerbrain Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Godt tips kan kanskje være å spille paladin hvis du kun skal spille i 30 dager. Dette er en klasse som erfaringsmessig er lettere og raskere å levle opp enn andre pga. alle abilitiesene som en paladin har. Bare tips Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Paladin lett? Joa, skal mye til å dø, men raske er de langt i fra i starten. Lenke til kommentar
Burgerbrain Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 tja.. i forhold til warriors,rouges og priests så er palla kjappe.. Skal sies at forsåvidt ingen er kjappe i starten..mangler litt spells/abilities/etc.. men men aller kjappest erfaringsmessig så syns jeg lock og hunter er kjappest.. Sende på pet nuke.. Mob dø.. Hehe good old times.. Barrens ftw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå