Kerbarus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Heisann, jeg lurer på å muligens oppgradere PC'en litt slik at den blir mye mer stillegående enn den er nå. Det jeg har fra før av er: Strømforsyning på 650W (Husker ikke merke, men den bråker en del) GeForce 9600GT 512mb (Syns denne bråker litt, selv om den kjører på 20-30%) Intel [email protected] (stock kjøler) Så det blir eventuelt disse delene jeg skal skifte ut da. Tenkte kanskje å bytte skjermkort til Radeon HD4870 men vet ikke om det her er stillegående? Men det viktigste er vel en stillegående strømforsyning, og en annen kjøler på prosessor (som både kjøler godt og er stillegående, helst ikke vannkjøling). Og hovedpunktet i dette er at det helst skal være billigst mulig! Dere har aldri skuffet meg før, ikke la dette bli den første gangen! På forhånd, takk! Lenke til kommentar
War Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvor stor vifte har PSU? 80mm bråker, 120 er mer stille og du kan få 140mm. Lenke til kommentar
Kerbarus Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Er ikke sikker på det, men den har vertfall flere vifter som både blåser inn, og som blåser ut, de er ikke så stor så regner med at de er 80mm Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hehe, det er vel ikke en av disse "supre" Q-tecene med tre vifter? Corsair TX650 (eller den kommende HX650) er i alle fall sikkert en bra og stille erstatter. Ellers bør vel en Noctua-kjøler være midt i blinken med en stor vifte som spinner sakte. Vifter på de mer kraftige skjermkortene vil vel alltid bråke litt, et kort med en kjøler som spytter ut varmen bak på utsiden av kabinettet så varmen ikke bare stiger opp inne i kassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå