eirik_sn Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Håper moderatorene ser i nåde og lar meg linke til tråd i "LAN"-forumet - siden dette i hovedsak er en nyhet for CS:S-folket: Stikkord: - Konkurranser med FETE premier. - Sluttspill i Hellfragger Liga, norges uoffisielle NM i CS:S. Se norges beste spillere LIVE! - QPAD vil holde 1on1 konkurranser med kule premier og lansere splitter nytt produkt. - NRK vil ha "chill-out"-stand - Svært gode lokaler - Veldig gode linjer - Eksklusive Hellfragger.no-musematter fra QPAD vil være tilgjengelig for salg og premier. - De første 100 påmeldte er med i trekningen av nevnte musematter. - GAMING event - ingen høy musikk eller "Aaaarnnneee!!" under compoer og spilling. Les pressemeldingen her! Les alt på Hellfragger.no! Endret 15. september 2009 av eirik_sn Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Hmm Så spennende ut Endret 16. september 2009 av Steamed Lenke til kommentar
eirik_sn Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 QPAD lanserer en splitter ny gamingmus på Helflragger LAN! QPAD vil holde demo på sin stand, og det vil bli mulighet til både å prøve OG vinne denne musa på LAN'et Lenke til kommentar
Eikoyv Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 hørtes gøy ut... men er nok litt vrient å bli med på grunn av at jeg er 14 22 tusen i premie,,, det ville jeg ikke hatt noe imot å få for å gjøre det jeg liker best knuse andre i css ^^ Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Dette er jo reklame på høyeste plan. Bort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå