Majjan Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Den første infoen om returen til Pacific City er offentliggjort. Les mer Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 et spill veldig få brydde seg om. denne oppfølgeren vil enda færre bry seg om. sånn blir det når man ikke lager ps3 versjoner, særlig nå som ps3 selger mange ganger bedre enn 360. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Gleder meg til dette! et spill veldig få brydde seg om. denne oppfølgeren vil enda færre bry seg om. sånn blir det når man ikke lager ps3 versjoner, særlig nå som ps3 selger mange ganger bedre enn 360. Hah, slutt å syt og kjøp deg en Xbox... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg hadde det i hvertfall kjempeartig med Crackdown 1. Men jeg må nok overtale noen venner til å kjøpe det samtidig for at jeg skal gidde å spille det. Eneren var kun artig så lenge man spillte med en kamerat. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Digget første Crackdown spillet, hender jeg spiller det fremdeles. Gleder meg til toern. Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Gleder meg til dette! et spill veldig få brydde seg om. denne oppfølgeren vil enda færre bry seg om. sånn blir det når man ikke lager ps3 versjoner, særlig nå som ps3 selger mange ganger bedre enn 360. Hah, slutt å syt og kjøp deg en Xbox... jeg har xbox. jeg bare påpeker at dette spillet ville fått mye mer oppmerksomhet hvis det kom på ps3 også. er ikke akkurat mange som har spilt det første og nå som ps3 salget har skutt totalt i været så ville dette solgt mye bedre på ps3 også enn det vil gjøre på bare 360. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er mange andre spill som er eksklusive til XBox 360 som selger bra "Laskelurs", så tror ikke det er det som er problemet, at ikke det er til PS3.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tja, gir de det ut på PS3 vil de nå flere folk på samme måte som Uncharted ville nådd flere fans om de gav det ut på xbox også. Det er ren logikk. Er litt usikker på dette. Det virker som det kan bli for mye slossing og for lite "dødtid", men vi får se. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 jeg har xbox. jeg bare påpeker at dette spillet ville fått mye mer oppmerksomhet hvis det kom på ps3 også. er ikke akkurat mange som har spilt det første og nå som ps3 salget har skutt totalt i været så ville dette solgt mye bedre på ps3 også enn det vil gjøre på bare 360. Ser den, Crackdown havnet nok litt i skyggen.. :-/ Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg hadde det i hvertfall kjempeartig med Crackdown 1. Men jeg må nok overtale noen venner til å kjøpe det samtidig for at jeg skal gidde å spille det. Eneren var kun artig så lenge man spillte med en kamerat. Det var vel ikke mulig å spille crackdown 1 med splitscreen?, lurer på om jeg skal kjøpe det nå som det går for en billig penge hos gamestop, testet demoen, var ganske kult. Kan bli stilig å se hvordan 2'ern blir. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg hadde det i hvertfall kjempeartig med Crackdown 1. Men jeg må nok overtale noen venner til å kjøpe det samtidig for at jeg skal gidde å spille det. Eneren var kun artig så lenge man spillte med en kamerat. Det var vel ikke mulig å spille crackdown 1 med splitscreen?, lurer på om jeg skal kjøpe det nå som det går for en billig penge hos gamestop, testet demoen, var ganske kult. Kan bli stilig å se hvordan 2'ern blir. Co-op fungerte kun over xboxlive. Spilte masse med en kamerat da eneren var ny. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Dette må faktisk være en av de spillene jeg gleder meg mest til for øyeblikket, hadde det så ekstremt moro med det første. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Dette blir garantert kjøpt! Hadde masse moro med 1'ern.. Mangler tre Hidden Orbs for den siste achievementen, kanskje jeg skal prøve å finne de en dag. Laskelurs, hvor har du det fra at få brydde seg om Crackdown? Tror nok mange lot være å kjøpe det til å begynne med, men etterhvert som det glade budskap spredde seg opplevde hvertfall jeg at flere kjøpte det. Tror Crackdown 2 vil bli en større suksess fra starten av. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 I slutten av 2007 hadde Crackdown solgt 1,5 millioner kopier på verdensbasis, så det kan vel ikke akkurat kalles en total fiasko. Dette ifølge Wikipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg