bIsk0p Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Her er saken som mål er 10.25x10(cm), støtter fullHD og har trådløs mottaker. Portwell WEBS-1010 Med sine imponerende specs, lille størrelse og lave forbruk tror jeg denne lett kan føle seg velkomme i mange hjem! Eneste jeg kan se om mangler, er optisk lydutgang, men jeg håper at dette ligger bak en av 3,5mm jack inngangene! Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Her er saken som mål er 10.25x10(cm), støtter fullHD og har trådløs mottaker. Portwell WEBS-1010 Med sine imponerende specs, lille størrelse og lave forbruk tror jeg denne lett kan føle seg velkomme i mange hjem! Eneste jeg kan se om mangler, er optisk lydutgang, men jeg håper at dette ligger bak en av 3,5mm jack inngangene! Vet noen om denne er tilgjengelig i norge, eller om den foreløpig kun kan bestilles fra utlandet? Dette er jo en genial maskin =) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Enig der, tror jeg bestiller fra utlandet hvis ingen tar den inn etter snart.. Passer utrolig godt for meg! Kjedelig å måtte gjemme bort 14" min under TVen.. Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Enig der, tror jeg bestiller fra utlandet hvis ingen tar den inn etter snart.. Passer utrolig godt for meg! Kjedelig å måtte gjemme bort 14" min under TVen.. Evt. denne er av interesse: Asus O!Play. Den har surround, noe WESB ikke har, samt den koster bare en tusenlapp =) Litt større og sikkert litt mer varme evt. lyd, men men.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Jepp, leste på denne. Men den har noen mangler i forhold til Portwell; Ingen trådløs (kanskje ikke genialt for 1080p streaming, men for en .avi fil er det greit), har ikke intern harddisk og heller ikke muligheten for OS og nettsurfing.. Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jepp, leste på denne. Men den har noen mangler i forhold til Portwell; Ingen trådløs (kanskje ikke genialt for 1080p streaming, men for en .avi fil er det greit), har ikke intern harddisk og heller ikke muligheten for OS og nettsurfing.. Nei, det er jo sant.. For min del så tviler jeg på at jeg kommer bruke den til nettsurfing. Den skal nok bare stå et sted, koblet til via ethernet kabel og ha en usb harddisk tilkoblet(så egentlig er ikke intern disk noe problem heller, da den har usb og nettverks muligheter). Jeg tror denne passer veldig godt til mine behov, men ser selvsagt at Portwell har flere muligheter, men med tanke på prisen, og hva jeg vil bruke den til så blir den nok litt overkill. Post i tråden dersom du kjøper og prøver den =) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Glemte forresten og nevne det med lyd, jeg håper at det er en optisk utgang bak en av jackpluggene på Portwell. Går ut i fra det i og med at det står HD audio på hjemmesiden.. Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Tenkte på det med Portwell, at du kan kjøre OS etc.. Det vil jo egentlig si at du for eksempel kan bruke spotify? Det hadde jo vært litt kjekt.. men bortsett fra det så ser jeg ikke hva jeg hadde brukt det til. Kanskje det finnes noe mod til Asus O!Play som støtter spotify =P Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det jeg savner på Portwell er at den ikke har nettverks muligheter.. Det vil si at hver gang jeg skal ha noe over på en harddisk den er koblet til så må jeg koble ut harddisken og koble den opp til min pc, overføre, og så koble den tilbake til Portwell.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Portwell har jo trådløst nettverk og kablet nettverk.. Ser ikke problemet med overføring Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det jeg savner på Portwell er at den ikke har nettverks muligheter.. Det vil si at hver gang jeg skal ha noe over på en harddisk den er koblet til så må jeg koble ut harddisken og koble den opp til min pc, overføre, og så koble den tilbake til Portwell.. hehe ojsann, var visst i mine egne tanker.. Har sett en god del på WDTV, så blandet jeg den og portwell Portwell tror jeg egentlig ikke er aktuell for meg pga prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå