ano_ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Bruker vanligvis ikke å uttale meg om den enkeltes intellektuelle kompetanse, men jeg tror dette har en tett oppknytning til hva man velger å stemme. Hadde vært interessant å sett noen tall på dette. For eksempel: http://www.mrc.ac.uk/Newspublications/News/MRC005139 Green 108.3; Liberal Democrat 108.2; Conservative 103.7; Labour 103.0; Plaid Cymru 102.5; Scottish National 102.2, UK Independent 101.1, British National 98.4; Did not vote/None 99.7. (Hadde du ikke vert en idiot hadde du også klart å bruke google.) Har du noen teori Robocoop? edit: ble ikke klok på det bilde der etter å ha lest om de forskjellige partiene på wikipedia. Conservative er vist "centre-right" for eksempel. Endret 24. september 2009 av ano_ Lenke til kommentar
nercix Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (Hadde du ikke vert en idiot hadde du også klart å bruke google.) Takk for den (ment på både den og den andre måten), skal studere dette når jeg får tid. Informasjonen gjelder uansett for UK og kan i begrenset grad brukes på det norske samfunnet. Selv ligger jeg nærmest «Liberal Democrats» i det kartet. url Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Nasjonalisme er ikke med i det kartet der. Ikke fullt så enkelt å plassere ting etter to akser som er åpne for tolkning.. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Blått brenner i helvete! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå