curiousX7 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei, jeg har i det siste at problemer med at explorer.exe ikke lastes inn riktig når jeg slår på pc'n. startmenyen og en standard vista-bakgrunn lasten inn, men jeg kan ikke gå inn på min datamaskin o.l. hvis jeg starter explorer.exe på nytt med taskmanager funkker den, men det er ikke en løsning på problemet. Har lest at jeg også kan bruke systemgjennoppretting, men det er ikka aktuelt da siste gjennopprettingspunkt har samme problem. Takker for alle tips om ting jeg kan prøve for å fikse problemet!(vil gjerne slippe reinstallasjon av vista) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har du prøvd å legge explorer.exe som manuell oppstart? Under "Oppstart" i Start-menyen. Lenke til kommentar
curiousX7 Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Har du prøvd å legge explorer.exe som manuell oppstart? Under "Oppstart" i Start-menyen. Ja, prøvde det nå, ingen effekt. Men problemet er ikke at explorer.exe ikke starter, men at den ikke funker ordentlig. f.eks starter ikke noen av programmene mine, som f.eks steam, turbo memory, defender, avg o.l. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Rare greier. Kan dessverre ikke hjelpe mer nå. Får prøve å google og se om andre har samme problem. Håper det løser seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå