EinarEriksen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Telefonen skal få en 1 GHz prosessor og en 4,3 tommers stor skjerm. Les mer Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvis den bare hadde hatt Android hadde jeg kjøpt den tvert! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Enig. Denne med Android hadde jeg også kjøpt dagen den kom på markedet. Elsker designet til Leo. Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Trenger større bukselommer... Enig i at den burde hatt Android. Kommer nok aldri til å gå tilbake til WindozeMobile etter Android... Lenke til kommentar
abhoff Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er vel strengt talt en HTC Touch Pro 2 den er avbildet med (ikke HTC Touch HD). Skjermforskjellen er dog ikke så stor (3,5") Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 sier meg enig med andre her inne angående android. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kan man ikke instalere Android på en telefon som allerede har Windows Mobile? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 i teorien ja, men spørsmålet er om all maskinvare er støttet... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fy faen og svær da, og i tilleg firkanta, den passer nok ikke i min lomme nei Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Denne virket jo snasen, om den får god batterilevetid, høy oppløst OLED-skjerm og minijack tror jeg den kan bli sterkt vurdert her i gården, endelig en Windows Mobile telefon med oppgående maskinvare så det hvert fall har potensiale til å kunne flyte nokså bra, om den kommer med Windows Mobile 7.0 kan det bli bra! Skjermen MÅ dog være kapasiv, om den i det hele tatt skal bli vurdert. Hva er det som gjør at folk liker Android så godt? (har ikke prøvd det selv) Har bare erfaringer med iPhone OS og Symbian OS generelt og selv om jeg finner førstnevnte litt bedre så syntes jeg at de begge fungerer nokså tilfredsstillende så fremt til mobilen har god nok maskinvare til å drive det hele rundt. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Den er avbildet med en Touch Pro 2 ja. Svakt at ikke redaksjonen kan se forskjell på disse modellene Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Men seff ikke Android.. Når skal vi få den perfekte mobil? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Den er avbildet med en Touch Pro 2 ja. Svakt at ikke redaksjonen kan se forskjell på disse modellene Det er faktisk svakt! Spesielt etter å ha brukt HTC Touch Pro 2 i veldig lang tid. Jeg vil nok kalle det en slurvefeil. Takk for påpekning! Lenke til kommentar
christer247 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 WOW for en mobil Håper de har gått for kapasitiv skjerm... Å putte inn en resistiv skjerm vil jo ødelegge en så og si perfekt telefon :S Akkurat som nokia har gjort med N900.. Resistiv skjerm passer i minibanker osv.. Ikke på en mobiltelefon uten knapper, hvor skjermbrukervennligheten er helt avgjørende... Dette ser ut til å bli en god telefon, så jeg håper HTC velger skjermteknologien som er best til mobilbruk, og ikke driter seg ut.. Ellers synes jeg spesifikasjonene ser utrolig interessante ut, og designet bra.. 1ghz det burde vel få selv WM til å gå helt glatt.. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Som andre har påpekt, så er jo den mobilen et godt eksempel på hvor bra den kunne ha vært, om den bare hadde hatt det lille ekstra, i dette tilfellet Android. Men ellers ser den jo bra ut. Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Vil vell tro at de klarer å hacke den slik at man kan legge inn Android? Håper nå det, men er gla i Win mo også da <3 Lenke til kommentar
abhoff Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Den er avbildet med en Touch Pro 2 ja. Svakt at ikke redaksjonen kan se forskjell på disse modellene Det er faktisk svakt! Spesielt etter å ha brukt HTC Touch Pro 2 i veldig lang tid. Jeg vil nok kalle det en slurvefeil. Takk for påpekning! Fortsatt litt svakt, ja du endret navnet. Men skjermstørrelsen står fortsatt som 3,8". Noe den ikke er. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Håper de har gått for kapasitiv skjerm... Å putte inn en resistiv skjerm vil jo ødelegge en så og si perfekt telefon :S Akkurat som nokia har gjort med N900.. Resistiv skjerm passer i minibanker osv.. Ikke på en mobiltelefon uten knapper, hvor skjermbrukervennligheten er helt avgjørende... Jøss...så mobiler med resistive skjermer er nærmest ubrukelige? Personlig tror jeg at jeg ville gått for en mobil resistiv skjerm, slik at den også kan brukes på varme og klamme sommerdager... Lenke til kommentar
xenoxz Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 sol + resistiv suger da. har touch hd og selv om skjermen er konge i vanlig lys suger den ute om sommeren =S Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Enig. Denne med Android hadde jeg også kjøpt dagen den kom på markedet.Elsker designet til Leo. Den er da lidderlig lik iPhone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg