XDamage Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Jeg har en Acer Aspire 8935G levert med norsk Windows Vista Home Premium 32bit, så idag bestilte jeg oppgradering til norsk 32-bit Windows 7 Home Premium. Dette var det eneste oppgraderingsvalget jeg kunne velge. Greit nok at det er Windows 7 Home Premium, trenger sikkert ikke noe mer enn det, men jeg vil ha 64bit versjonen, ikke 32bit. Ifølge Gizmodo inneholder alle Windows 7 bokser, oppgradering eller fullversjon, både 32bit og 64bit versjon. The 64-bit QuestionEvery Windows 7 box, upgrade or full, comes with both a 32-bit and a 64-bit version of the OS, so you have a choice. Vil jeg da kunne formatere laptoppen, opprette nye partisjoner og installere Windows 7 Home Premium 64bit med oppgraderingsdiscen jeg får fra Acer, selvom den visstnok kun er 32bit? Endret 15. september 2009 av XDamage Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Eg reknar med at det ikkje har så mykje å seie, eg har sjølv Windows 7 x64, men nesten alle programmer installerer seg i Programfiler x86(32-bit mappa) Så det er vell ikkje så stor forskjell. Endret 19. september 2009 av mini097 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå