Beloric Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Noen som spiller horde på tarren mill EU her? Endret 18. september 2009 av Beloric Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Her har vi en som fikk med seg at Ensidia flytter Lenke til kommentar
Beloric Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 hei hei ! jeg flytta dit 1 månde før ensidia ! Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jess, har spilt der ei god stund Lenke til kommentar
klozzmajor Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg spiller på TM Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 non av dere fra ensida da? ^^ Hvem viste ikke att ensidia flyttet? Når migrationen var feilen til att det ikke fikk worlds 1# 45 attemps left acive. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg viste ikke det, og kunne faktisk ikke ha brydd meg mindre. Bare så lenge de ikke kommer til Talnivarr. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 hehe ja, er glad de ikke endte opp på Kul Tiras Lenke til kommentar
Beloric Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Jeg er glad for at ensidia kom til tarren mill, for serveren var nesten død, en horde guild hadde kommet til og ta alle servers first, men nå er ensidia, used to could og mange andre store guilder fra Kazzak, Magtheridon og Grim Balton flyttet hit, så nå er serveren levende. Men jeg spurte ikke om ensidia så slutt og snakk off-topic ffs Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 For oss på motsatt side så er det irriterende at de kom, nå når faction change kommer så er det bare å forutsi hvordan det vil gå med alle "omg ENSIDIA ON TARREN MILL" fanboys på allianse sida her Lenke til kommentar
anettehe Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg har en av altene mine på Tarren Mill, noen som har en casual/social/leveling guild druiden min kunne få komme inn i? \Eowangie Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Emnefeltet er fortsatt for dårlig. Det er ikke nok med bare tre ord alene, når de ikke er beskrivende nok. Fint om du kan endre emnefeltet til det beskriver hva du faktisk ønsker å få svar på. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Provokasjon er ikke veien å gå. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg