Gå til innhold

Ps3 slim 3.0 Fryser under spilling.

simalarion

Anbefalte innlegg

Skaffet meg PS3 i god tro om at her var det bare å slenge i spillet å kjøre i vei (i motsetning til når jeg tester å blodklokke en pc). Men mens jeg spiller Uncharted fryser skjermen, såpass at jeg må nødt til å botte ps3. Etter et pr boot kom jeg enkelte ganger forbi der spillet haddet fryst men nå har jeg kommet til et sted i spillet der skjermen blir svart direkte, samme resultat etter 3 reboot av ps3.

Så første inntrykket av å spille med ps3 er noe jeg kan sammenligne med en altfor høyt OC pc, noe som absolutt ikker er etter forventingen. Andre som har lignendet problemer?.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skaffet meg PS3 i god tro om at her var det bare å slenge i spillet å kjøre i vei (i motsetning til når jeg tester å blodklokke en pc). Men mens jeg spiller Uncharted fryser skjermen, såpass at jeg må nødt til å botte ps3. Etter et pr boot kom jeg enkelte ganger forbi der spillet haddet fryst men nå har jeg kommet til et sted i spillet der skjermen blir svart direkte, samme resultat etter 3 reboot av ps3.

Så første inntrykket av å spille med ps3 er noe jeg kan sammenligne med en altfor høyt OC pc, noe som absolutt ikker er etter forventingen. Andre som har lignendet problemer?.

Det skal være en feil i Firmware 3.0 som kom med Slim, det skal visst rettes opp denne uka med en oppdatering. Det gjelder også den gamle ps3 med samme firmware. Drit kjipt..

Fant dette nå "PS3 firmware 3.01 now available

digitalbattle.com Sony has recently made it known that the 3.01 firmware update for their Playstation 3 is now live on the Playstation Network and available for download. This minor patch will reportedly fix the issues some gamers were facing after updating to version 3.0"

Edit: Flere sider som melder at oppdateringen er Live nå..

Endret av Freddie_W
Lenke til kommentar

Jepp, spillt til nå ). Flaks i U-flaks at fiksen kom så fort etter jeg kjøpte spillet.

*offtopic*

Veldig Tomb Raider følelse over Uncharted (tenker jeg på den gode følelsen når TR1 kom til playstation, ikke senere oppkast), på en måte det TombRaider burdet har vært med oppfølgerne. Haddet det ikke vært for at jeg skulle på jobb haddet nok store deler av natten godt med her...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...