simalarion Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Skaffet meg PS3 i god tro om at her var det bare å slenge i spillet å kjøre i vei (i motsetning til når jeg tester å blodklokke en pc). Men mens jeg spiller Uncharted fryser skjermen, såpass at jeg må nødt til å botte ps3. Etter et pr boot kom jeg enkelte ganger forbi der spillet haddet fryst men nå har jeg kommet til et sted i spillet der skjermen blir svart direkte, samme resultat etter 3 reboot av ps3. Så første inntrykket av å spille med ps3 er noe jeg kan sammenligne med en altfor høyt OC pc, noe som absolutt ikker er etter forventingen. Andre som har lignendet problemer?. Endret 15. september 2009 av simalarion Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Skaffet meg PS3 i god tro om at her var det bare å slenge i spillet å kjøre i vei (i motsetning til når jeg tester å blodklokke en pc). Men mens jeg spiller Uncharted fryser skjermen, såpass at jeg må nødt til å botte ps3. Etter et pr boot kom jeg enkelte ganger forbi der spillet haddet fryst men nå har jeg kommet til et sted i spillet der skjermen blir svart direkte, samme resultat etter 3 reboot av ps3. Så første inntrykket av å spille med ps3 er noe jeg kan sammenligne med en altfor høyt OC pc, noe som absolutt ikker er etter forventingen. Andre som har lignendet problemer?. Det skal være en feil i Firmware 3.0 som kom med Slim, det skal visst rettes opp denne uka med en oppdatering. Det gjelder også den gamle ps3 med samme firmware. Drit kjipt.. Fant dette nå "PS3 firmware 3.01 now available digitalbattle.com Sony has recently made it known that the 3.01 firmware update for their Playstation 3 is now live on the Playstation Network and available for download. This minor patch will reportedly fix the issues some gamers were facing after updating to version 3.0" Edit: Flere sider som melder at oppdateringen er Live nå.. Endret 15. september 2009 av Freddie_W Lenke til kommentar
praystation Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ja, 3.01 skal visst fixe feilen i Uncharted. Har selv spilt i gjennom Uncharted for 2. gang med 3.0 Firmware og spillet har aldri fryst. Jeg har dog en original 60 GB så det kan hende frysen har sammenheng med Slim-modellene. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Ok, bedre nyheter en at det skulle være en feil med min ps3. Men utrolig kjipt da Uncharted var j... bra, blir en tube tålmodighet da. edit Fant dette nå "PS3 firmware 3.01 now available En fiks alt (?), hadde vært genialt. Endret 15. september 2009 av simalarion Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har denne kommet i dag, slik at jeg kan laste den ned når jeg kommer hjem? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ja det sies så. http ://blog.eu.playstation.com/2009/09/15/...now-available/ Lenke til kommentar
ResidentChris69 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hallo.. Dette skjedde meg idag også, med samme spill faktisk. Lasta ned den nye 3.01 firmwaren og etter det ser det ut til å ha ordnet seg.. Håper det ordner seg for deg også.. -Chris- Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Jepp, spillt til nå ). Flaks i U-flaks at fiksen kom så fort etter jeg kjøpte spillet. *offtopic* Veldig Tomb Raider følelse over Uncharted (tenker jeg på den gode følelsen når TR1 kom til playstation, ikke senere oppkast), på en måte det TombRaider burdet har vært med oppfølgerne. Haddet det ikke vært for at jeg skulle på jobb haddet nok store deler av natten godt med her... Endret 15. september 2009 av simalarion Lenke til kommentar
Patney Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg spilte en del Uncharted i går jeg og da jeg endelig kan spille det. Har rundet det tidligere på en annen PS3 da... Veldig digg spill, men oppgavene kunne vært vanskeligere for å si det sånn. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Du har helt rett i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå