Ali-Baba Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg spiller en del CS og det har hendt meg 2 ganger at jeg får en feil melding om "memory corruption". dette ledet til ban på Cdkeyen min. Jeg bestemte meg for å ta memtest86 for å finne ut om rammen er skadet. jeg fikk 51 errors på testet. (tok den en gang). er rammen min ødelagt? må jeg kjøpe ny? takker for svar Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 51 errors er ikke mye..det er normalt Lenke til kommentar
formann Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 "Memmory Corruption" betyr at cs servern har funnet et program som ligger i minne den ikke liker. Hva slags program dette er tror jeg kansje du vet selv Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvor lenge kjørte du memtest86? Lenke til kommentar
Ali-Baba Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Hvordan kan jeg evt fjerne det programmet i minnet? OGC har jeg nok neppe :wink: noen som har noen ideer til hvordan jeg kan fjerne det forstyrrende programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå