Xp3ri3nZ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei fant ut her en dag at det er fantastisk lett å få tilgang til demoer og videoer som amerkikanerne har! Du lager bare ny profil og velger Unitet States og så velger du addresse å sånn og vips så har du en helt anderledes psn store! Kan nevne blant annet Resident Evil 5 demoen,Afro Samurai osv. Noen spørmål så bare spør meg Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har du tatt en titt i ene sticky tråden som heter noe som PS3 nyttig info og tråder ? Der er detl inket til en tråd som omhandler dette fra før. Både amerikans og japansk PSN konto. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 ops da er det bare å slette denne tråden! Kom ikke på å søke etter det søren og hehe. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Velkommen etter Fungerer for mangen land.. usa, japan, australia, uk etc.. innholdet kan variere på alle. Lenke til kommentar
rogerkolve Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei fant ut her en dag at det er fantastisk lett å få tilgang til demoer og videoer som amerkikanerne har! Du lager bare ny profil og velger Unitet States og så velger du addresse å sånn og vips så har du en helt anderledes psn store! Kan nevne blant annet Resident Evil 5 demoen,Afro Samurai osv. Noen spørmål så bare spør meg Hei, har ordna meg en us konto og hatt mye gleda av den. Men når PlayStation Network Video Store kom fikk jeg selfølgelig lyst til å laste ned filmer og serier oxo. Problemet er bare at når jeg velger en film\serie får jeg meldingen "content not avalible". Har googla litt rundt dette og har en mistanke om at det er ip-adressen min (nexgentel) som avslører at jeg ik er amerikansk. Noen som har en workaround på dette problemet, eller annen erfaring? Har forøvrig en norsk ps3. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hørte noe sånt som at det var 20+ forskjellige PSN stores. Men er det noe vits i å ha noe annet en Amerikansk + Norsk konto? Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Ja eg leste det at Japan har en del andre ting som ikke vi får tilgang til demoer spill osv osv, men en av problemene er at menyen står på japansk så det er litt problmatisk. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ja eg leste det at Japan har en del andre ting som ikke vi får tilgang til demoer spill osv osv, men en av problemene er at menyen står på japansk så det er litt problmatisk. PSN menyene er jo ikke akkurat vanskelige.. er jo bare bilder.. det blir værre når du faktisk skal spille demoene som er på japansk Til han som har ip-problem: kjenner ikke til noen workarounds. må smøre oss med tålmodighet.. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hørte noe sånt som at det var 20+ forskjellige PSN stores. Men er det noe vits i å ha noe annet en Amerikansk + Norsk konto? Jeg har en UK konto fordi DLC til Naruto spillet ikke finnes på norsk PSN-Store. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 akkurat nå som Tokyo game show er, så ligger det mye snaks ute på på storen når man logger seg inn via en Japansk PSN konto. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Ninja Gaiden 2 demo på vei ned! Go Japan! Ingen Bütal legend da. :\ Edit: Ingen vits i NG2, da dennen nå ligger på den norske, men det ligger en Lost Planet 2 coop demo på japan da. ...og på uk:p Endret 24. september 2009 av MamboJambo Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Har ikke Ninja Guiden 2 komt ut får lenge siden? Jo det kom jo ut på xbox 360 Release: Jun 3, 2008 » Det er jo steingammelt skrev du feil eller noge? Forvirret! Endret 25. september 2009 av Xp3ri3nZ Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Det er ikke ute på Ps3, bare Xbox 360. 360 spillet heter Ninja Gaiden 2, og Ps3 spillet heter Ninja Gaiden Sigma 2. Kan jo tyde på at det heller ikke er samme spill. Demoen ble lagt ut på PsStore i går. Hele spillet kommer 2 okt. Spillet var kanske kult egentlig, fete moves og pen grafikk, men kameraet var litt bugga. Kom i går ut en demo av Wolfenstein på USStoren som jeg ikke fant på noen andre. Edit: Titta litt på screenshots, og det ser ikke ut som at det er samme spill. Endret 25. september 2009 av MamboJambo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå