Gjest Mr. helpme Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei!' Jeg har i lengre tid hatt store problemer med at en slags utflod kommer ut av anus etter dobesøk. Jeg vet ikke hva dette kommer av, og jeg tør heller ikke besøke lege. Jeg har ikke hatt noen form for analsex eller liknende. Har noen av dere opplevd noe av det samme? Kan dere dele noen erfaringer? Dette er et problem jeg gjerne vil bli kvitt, så jeg hadde satt pris på om noen kunne hjelpe. Hilsen blødende gutt 19 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 jeg har flyttet tråden til Helse-delen av forumet da den passer bedre der. sikker på at du ikke har hemorider? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvis det ikke flyter i strie strømmer høres det ikke verre ut enn helt vanlige hemorroider. Dette har legen sett en million ganger før, så det er ikke noe å være flau for. Hvis det er plagsomt, kan det behandles. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Dette er et problem jeg gjerne vil bli kvitt, så jeg hadde satt pris på om noen kunne hjelpe. Kan du beskrive utflod'et Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det kan også være fissurer (rifter). Det kan i likhet med hemoroider også få ved mye hard avføring. Hvis blodet er rent (klar rødfarge), kommer det fra endetarmsåpningen. Hvis det er mørkt, nesten svart, kommer det fra lengre opp i tarmen. Da bør du kontakte lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå