Gå til innhold

[Løst]Assassins creed 2 hvilken konsoll er den best til?

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har både xbox elite og PS3. Jeg gamer egentlig på Xbox 360 (syntes den har best spill - dead rising, gears of war, halo "you name it") og så spillte jeg assassins creed på xbox 360 - dritbra spill!

men så kommer assassins creed 2. Egentlig kjøpte æ PS3 for å kunne se på blu ray og ha et media senter som kan kjøre av film/musikk/bilde fra dataen (slet med det på xbox) og jeg har i tillegg et stort kjærlighet til xboxen pga alle de gode spillene, men selv om det så lurer jeg på om hvilken av konsollene vil gi mest utbytte (hvilken har best grafikk)? jeg trur det er PS3 men er ikke sikkert, xbox elite har HDMI utgang, så jeg går ut i fra den har HD.

Jeg skal overlate dette til experter :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er et idiotisk spørsmål som ikke lenger hører hjemme noen plass. En hver tulling som har fulgt delvis med på utviklingen av ymse spill siden Playstation 3 ble sluppet, har fått med seg at det ikke lenger er noen kosmetisk forskjell på multiplatoform utgivelser. Om det er en forskjell så er den så minimal at man må ta stillbilder for å se forskjellen. Det er ikke lenger slik at Xbox 360 alltid har den beste grafikken, så slutt å stille slike spørsmål, HVERTFALL før spillet er gitt ut.

I verste fall vil det være mer spillmateriale for en konsoll, men dette tviler jeg meget sterkt på med tanke på hvor stort spillet er for Ubisoft. Det er heller ikke noen melding om at en konsoll vil få mer materiale.

Forresten, PS3 har da også HDMI utgang. SÅ du vil få like mye HD-bilde ut av din Playstation 3 som med Xbox 360 Elite. Er bare å koble den til med en HDMI-kabel så får du HD-bilder.

Lenke til kommentar
Dette er et idiotisk spørsmål som ikke lenger hører hjemme noen plass. En hver tulling som har fulgt delvis med på utviklingen av ymse spill siden Playstation 3 ble sluppet, har fått med seg at det ikke lenger er noen kosmetisk forskjell på multiplatoform utgivelser. Om det er en forskjell så er den så minimal at man må ta stillbilder for å se forskjellen. Det er ikke lenger slik at Xbox 360 alltid har den beste grafikken, så slutt å stille slike spørsmål, HVERTFALL før spillet er gitt ut.

I verste fall vil det være mer spillmateriale for en konsoll, men dette tviler jeg meget sterkt på med tanke på hvor stort spillet er for Ubisoft. Det er heller ikke noen melding om at en konsoll vil få mer materiale.

Forresten, PS3 har da også HDMI utgang. SÅ du vil få like mye HD-bilde ut av din Playstation 3 som med Xbox 360 Elite. Er bare å koble den til med en HDMI-kabel så får du HD-bilder.

Godt innlegg, men du får da HD ut av komponentkabelen som følger med xbox 360 også, men bare opp mot 720p. Du vil ikke se forksjell på 720p og 1080p med mindre man har større TV enn 37''

Personlig velger jeg multiplatform som regel til Xbox på grunn av achievements. Vet at PS3 har noe av det samme greia, men jeg synes ikke det blir helt det samme. Samtidig liker jeg kontrollen til xboxen bedre.

Ergo, det kommer an på personlig preferanse når du skal velge hvilken platform du vil ha multiplatformspill til. Grafikkforskjellene er så minimale at du ikke vil kunne se forskjell uansett.

Lenke til kommentar
Kjøp til den konsollen du liker best du. Men selv pleier jeg å kjøpe til den konsollen spillet var utviklet på, istedetfor den den var portet over til. Da er sjansen for bugs osv mindre.

Det er svært sjelden at multiplatform spill blir portet over til en annen konsoll nå til dags. Som oftest er det to utviklingsteam som står for utviklingen av spillet til hver sin konsoll. Slik får man et produkt som er så godt som identisk til det det andre teamet produserte.

Lenke til kommentar
Kjøp til den konsollen du liker best du. Men selv pleier jeg å kjøpe til den konsollen spillet var utviklet på, istedetfor den den var portet over til. Da er sjansen for bugs osv mindre.

Det er svært sjelden at multiplatform spill blir portet over til en annen konsoll nå til dags. Som oftest er det to utviklingsteam som står for utviklingen av spillet til hver sin konsoll. Slik får man et produkt som er så godt som identisk til det det andre teamet produserte.

Jeg bare antok det, ettersom alle gameplayvideoene jeg har sett har vært spilt på 360. Trodde de utviklet hovedsaklig til en konsoll og portet til en annen, jeg er temmelig sikker på at de gjør det med Bayonetta. Utviklerene sa vel selv at de utviklet til 360, og når de viste frem en video av spillet som kjørte på PS3 så det helt råttent ut.

Lenke til kommentar
PC :)

Hmm, blir vel litt enkelt med ei datamus og masse knapper på et tastatur. Mer krevende med mangel av slikt, så blir spillet mer hektisk. For og ikke snakke om den sløve grafikken du får på konsoll sammenlignet med pc. Nei, ser for meg at konsoll er det som selger her ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...