Montolio Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg og kjæresten skal altså på kjærestetur i oktober eller november, men har enda ikke funnet en passende plass å dra til. Har sett på charterturer til kanariøyene, men vil ikke havne på en party-turistplass da vi er mest optatt av å slappe av å bare kose oss med hverandre. Er det noen fine plasser der som er rolige og har fine strender og bra temperaturer i oktober-november? Er ikke interessert i plasser det kryr av turister slik som f.eks Puerto Rico på Gran Canaria, men noen tåler vi Må ikke være alt for dyrt, helst under 5000kr for fly + hotell i en uke per pers. Alle forslag settes pris på! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Dere burde vurdere både Dubai, Aqaba i Jordan og Egypt. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg kan varmt anbefalt Santorini i Hellas. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg kan varmt anbefalt Santorini i Hellas. Chartersesongen dit slutter i slutten av september. Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Vært på Santorini før, nydelig plass, så hvis det fortsatt hadde gått charterturer dit hadde vi dratt dit eller til noen andre øyer i nærheten. Ser ut som det må bli Kanariøyene for vår del, må bare finne en plass hvor det ikke bare er turister. Vil jo oppleve litt lokal kultur også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå