kizo Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei, jeg kjøpte nettop en Hp latpop med amdx2 prossesor, 1tb hdd 4gb ddr3 ram, 64bit windows og ATI Radeon Mobility 4650 med 1gb dedikert ram. Fikk beskjed om at dette var en relativt grei gaming laptop. nødvendigvis ikke den beste men god nok. Den er ikke helt som forventet så jeg tenkte kanskje jeg skulle oppdatere skjermkort driverene men jeg har litt problem med å finne dem, et spill som jeg også spiller som heter Battleforge sier også at driverene min er out of date noe som fikk meg vertfall til å ville update de. men jeg har problem med å finne drivere til laptop. har sett på HP sin side men der står det bare 1 driver tilgjengelig og den er fra mars 09 så rekner med den er på her. på ATI sin side står ikke 4650 kortet som tilgjengelig på drivere. er det noen som har vert borti slike ting før? vell og merke hakker den litt på CS:S, wow, battleforge. da har jeg ikke på den beste oppløsningen heller. takk for svar Lenke til kommentar
corcky Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) http://www.driverheaven.net/modtool.php Dette programmet modder vanlige ati drivere så du kan installere de på laptoppen. Installer og kjør programmet. Last ned nyeste driver fra ATI/AMD og følg anvisningene i programmet. Da slipper du å bruke gamle utdaterte mobility drivere. Edit: Ser at du kjører 64bit windows. Vet ikke om programmet fungerer da. Du kan gi det et forsøk. Endret 14. september 2009 av corcky Lenke til kommentar
kizo Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 takk skal teste dette når jeg kommer hjem fra jobb, håper på at det blir bedre er litt skuffet nå over ytelsen kortet har for øyeblikket. Lenke til kommentar
kizo Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 ikke helt fornøyd nei, blir nvidia og intel neste laptop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå