Xprez Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) hei, skal ha meg en ny mobil og starter med en rimelig en for å prøve ut disse nye touch mobilene, noen som har erfaring med: Nokia 5800 eller LG KU990i Viewty? Edit: skal gå for en annen touch mobil Endret 15. september 2009 av M3X Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vil du ha en smarttelefon eller trenger du noe spesielt ut over at det skal være en rimelig touchtelefon? Begge er OK terminaler, men Nokiaen har en del fordeler som LGen ikke har. Det eneste jeg vil si LGen er veldig mye bedre på enn Nokia er kamera. -KJ Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 eg gikk i fra Ku990'n til nokia 5800 og angrer ikke et sekund. Nokiaen er mye bedre på nesten alle områder. Klart kameraet er ikke like bra som på lg'n. Men alt det andre veier opp for det og vel så det. Anbefaler nokian på det sterkeste PS. Nokia er flinke med hypige firmware oppgraderinger Lenke til kommentar
program Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Helt klart Nokia 5800! Langt bedre overall intryk enn LGen. Eneste er kamera, men det er ikke verdt det uansett. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 samma her. Nokia'n storfornøyd med den:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå