kenox09 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Heisann. Eg e ein gut på 15 år, som lurer på om det e mogleg å ta eksamen tidleg som følgje av utført pensum for eitt skuleår på VGS (realfag / allmennfag). Det eg meinar med det, er å ha gjort ferdig alle oppgåver i bøker og liknandes, og få klarmelding om at ein praktisk talt er ferdig med det ein treng å lære for det skuleåret av lærar eller anna tilsett ved skulen (rådgjevar). Er det då mogleg å søkje om å få eit særskild grunnlag og ta ein tidleg eksamen i kvart av dei faga, slik at ein kan byrje med pensum til året som kjem etterpå? (Vg1->Vg2 matte for eksempel.) Eg er svært interessert i å prøve på dette, av ulike grunnar som eg vel å ikkje utdjupe meg i her. Eg føler absolutt at eg er målbevisst nok til å kunne greie det, det er det ingen tvil om, men spørsmålet som gjenstår er om det er vits i det heile? Vær så snill, gjev meg eit kort og konkret svar, "ja" eller "nei". Og om ikkje anna, kvifor det ikkje er mogleg, og kva som faktisk måtte ha gått med for at noko slikt skulle fungert. Det ville eg ha sett stor pris på ! (Eg kjem dessverre ikkje til å fòre nokre troll som kjem inn her, berre så det er sagt.) Takkar og bukkar for svar på førehand! Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Siden det er mulig å ta opp ting som privatist, så ser jeg ingen grunn til at det ikke skal være praktisk mulig.. Men om du kan ta det tidligere på året, det er jeg derimot i tvil om.. Lenke til kommentar
Elij Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 I fare for å virke veldig blond: Er det snakk om å ta enkelte fag et år på forhånd, eller å starte rett i vg2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå