Gå til innhold

touch pro vs touch pro 2

tetra

Anbefalte innlegg

Har hatt touch pro'en i vell ett år nå. Er heilt greit fornøyd. Ting jeg var mest misfornøyd med er batterilevetiden og at den til tider kan være litt treg, samt at enkle ting som å ringe og svare samtale gikk tregt, og dårlig lydnivå under vanlig samtale.

Vurderer å oppgradere til touch pro 2 og vil gjerne høre fra folk som har prøvd begge telefonene, og om det er verdt å oppgradere til 2'ern.

På forhånd takk for svar. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Har hatt touch pro'en i vell ett år nå. Er heilt greit fornøyd. Ting jeg var mest misfornøyd med er batterilevetiden og at den til tider kan være litt treg, samt at enkle ting som å ringe og svare samtale gikk tregt, og dårlig lydnivå under vanlig samtale.

Vurderer å oppgradere til touch pro 2 og vil gjerne høre fra folk som har prøvd begge telefonene, og om det er verdt å oppgradere til 2'ern.

På forhånd takk for svar. :)

Heisann

Jeg har hatt Pro tidligere, og oppgraderte nå for en 3 uker siden til en pro 2.

Jeg kan si at det er som natt og dag mot min gammle pro, er herligere tastatur, større skjerm og touch flo flyter bedre en noen gang.

Skjermen har blitt bedre og med bedre følsomhet på touch siden og høyere oppløsning.

Har en kamerat som har touch HD og han selv sier at han merke skjermen min har litt bedre følsomhet en den HD´n han har (leste en plass den har et hakk nyere skjerm en på HD).

Samme med dem som har iphone og prøvde den forrige proen min fortalte nå at denne nye pro 2 va valdig flott og bruke med god følsomhet på skjermen.

Så jeg angrer ikke en plass, syns jeg sitte med den lekkreste og beste mobilen på markedet nå og ville ikke byttet telefonen med noe annet som finnest for tiden.

Nå er jo gratis oppgradering rett rundt hjørnet til WM 6.5 for oss, og det er starten på en enda finere grensesnitt, "sense" eller hva det heter som viser været og mye annet flott på home skjermen krever bla wm 6.5

Windows mobile 7 kan vi nok også oppgradere til når det kommer så her er det mye flott i vente.

Men eller så vil jeg si at fra pro til pro 2 så er det som en helt ny forbedret telefon der alt flyter veldig bra, så dem har gjort en flott jobb med telefonen.

Ps: det med og svare telefonen er som det samme på iphone, det kommer opp en sånn "bar" i bunnen man kan skyve til siden for og svare, dette merker jeg er litt rart og trengt etter det jeg føler, så jeg bruker enkelt og greit fysisk svareknappen på telefonen. Er glad telefonen har 4 harde knapper i bunnen til brug også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...