Super-Nisse Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Hei, har tenkt å kjøpe meg en hårspray, men lurer på det med lukt å sånt.... Hvordan er lukta? Jeg vil ikke ha en hårspray med så mye lukt og sånt. Er det femi å bruke hårspray eller? Og hva er det hårsprayen gjør? Bortsett fra forsegling... (er den sånn at, viss jeg tar i voksen når jeg har vått hår, vil hårsprayen da gjøre at håret blir vått dagen ut? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Den fra L'Oreal er veldig grei, lukter på langt nær så mamma som Clynol. Bruker L'Oreal fra tid til annen og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 15. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Noen flere gode da?? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Lukta kommer ann på hårspray til hårspray. Og nei det er ikke femi å bruke hårspray hvis det er det som funker for deg. Vi lever tross alt i et år hvor det at gutter jobber med utseendet er helt normalt. Har bare brukt en hårspray. Tror den var fra di-fi. Men den luktet ikke spesielt godt i grunn. Bruker hårspray for at frisyren skal holde seg på plass for å si det sånn da. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg brukte voks før, men har gått over til hårspray. Det er fordi det passer meg bedre, og jeg syntest det er mye bedre. Jeg bruker Scharzkoph (eller noe sånt) sin Got2B spray. Den lukter jævlig godt også! Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Den rosa hårsprayen du får kjøpt på H&M fungerer faktisk ganske bra. Lukter bra av den også. Tror den ligger på skarvlige 39 kroner. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Kombinerer selv voks og hårspray, funker bra det. Til og med dagen derpå Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 blir håret stivt etter bruk av hårspray og voks? Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 blir håret stivt etter bruk av hårspray og voks? Håret blir nok litt stivere ja, men er jo ikke sånn at det føles helt plastikk. Kommer ann på hvilken du bruker. De med ekstra strong hold gjør jo håret stiver enn det som er litt mykere. Lenke til kommentar
DaviidML Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Messed Up Spray Wax fra Lee Stafford bruker jeg. Den lukter i kanskje 3 minutter bare, og den er kjempre bra, bruker den selv. du kan kjøpe den på Vita. http://www.leestafford.com/uk/products/product.php?pi=10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå