Tom&Jerry Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Av en eller annen grund får jeg på følelsen at du er på 4.4? Hvorfor får du følelsen av det? Ble nok 8 timer med tog og full spurt over Oslo S for å rekke bussen akkurat på sekundet. En 10 timers busstur hjemmover. Men gikk fint det, for jeg fikk heldigvis sove mesteparten av bussturen Blir dog fly nedigjen, noe som selvfølgelig er ganske digg. Hehe Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 skal også på madla, mars 2010 satser på å gjøre det godt nok i rekrutten til å bli hundefører skal trene som pokker fram til da Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 skal også på madla, mars 2010 satser på å gjøre det godt nok i rekrutten til å bli hundefører skal trene som pokker fram til da Ehh, hæ? Mener du mars 2011, kanskje? For mars-innrykket i år er vel to uker siden... Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hvorfor får du følelsen av det? Ble nok 8 timer med tog og full spurt over Oslo S for å rekke bussen akkurat på sekundet. En 10 timers busstur hjemmover. Men gikk fint det, for jeg fikk heldigvis sove mesteparten av bussturen Blir dog fly nedigjen, noe som selvfølgelig er ganske digg. Hehe av den infoen du ga på side 4 så stemte det bra me 4.4 ettersom at jeg er på samme tropp med Berntsen, Østergren, Sagen og Stensaas(partystensaas) Lenke til kommentar
mathos Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Mantoius: Brannalarm er koselig. KTS er HAT. Gled deg Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Hvorfor får du følelsen av det? Ble nok 8 timer med tog og full spurt over Oslo S for å rekke bussen akkurat på sekundet. En 10 timers busstur hjemmover. Men gikk fint det, for jeg fikk heldigvis sove mesteparten av bussturen Blir dog fly nedigjen, noe som selvfølgelig er ganske digg. Hehe av den infoen du ga på side 4 så stemte det bra me 4.4 ettersom at jeg er på samme tropp med Berntsen, Østergren, Sagen og Stensaas(partystensaas) Aight! Jeg er med. Vet hvem du er nå. Og jepp, jeg er fra 4.4 Endret 30. mars 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 skal også på madla, mars 2010 satser på å gjøre det godt nok i rekrutten til å bli hundefører skal trene som pokker fram til da Ehh, hæ? Mener du mars 2011, kanskje? For mars-innrykket i år er vel to uker siden... haha ja, skrev litt feil Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Noen som vet om Marskullet er noe særlig stort? Vet at Januarkullet virker syykt lite ift Juli og September. Men Mars da? Bare lurer på ca hvor mange nye soldater vi får i avdelingen og basen generelt. Og når er det avslutning på rekruttskolen ca? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Nå er her vel rundt 600 rekrutter. 552stk om jeg ikke husker feil Rekruttskolen for Mars 2010 avsluttes 12. mai for luft sin del. Tror sjø avslutter nå over helgen siden de allerede er på feluke nå fram til fredag og var plassert her da luft ankom. Blir samme oppleget som vi i luft skal ha med at vi avslutter rekruttskolen helgen etter at vi er kommet hjem fra feltuken. Endret 28. april 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Nja. tviler på det du. Først skal sjøgutta som skal ut på båt ha en uke med IMO60-kurs, og så er det en uke med daffing før avreise. Når jeg var på Madla, så reise luft et par dager før sjø selv om Sjø sin øvelse var før luft Endret 28. april 2010 av baBuShKa Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 skal også på madla, mars 2010 satser på å gjøre det godt nok i rekrutten til å bli hundefører skal trene som pokker fram til da Ehh, hæ? Mener du mars 2011, kanskje? For mars-innrykket i år er vel to uker siden... haha ja, skrev litt feil Hundefører i forsvaret er en utrolig kjedelig stilling. sitter bare på rompa og kjeder seg, veldig liten tid med hund, og når du først får tid med den er det en tur på et par timer som ligger forann deg. Er nettopp ferdig som hundefører. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 De hadde bare en stilling som hundefører når vi var på Madla i September, og vi var et STORT kull. Alle troppene på alle kompaniene var fylt opp til å starte med. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) skal også på madla, mars 2010 satser på å gjøre det godt nok i rekrutten til å bli hundefører skal trene som pokker fram til da Ehh, hæ? Mener du mars 2011, kanskje? For mars-innrykket i år er vel to uker siden... haha ja, skrev litt feil Seriøst? Da vet jeg om såfall 2 som var på troppen min på madla som kommer til å bli skuffet over tjenesten. Begge de to fikk hundefører som tjeneste, og grunnen var vel for å være aktiv med hund. Slik jeg fikk inntrykk av var hundefører en veldig aktiv tjeneste i forsvaret.. kanskje en av de mest aktive tjenestene man kan ha i førstegangstjenesten. Det var såfall det intrykket jeg fikk og det var også slik tjenesten ble presentert. Hundefører i forsvaret er en utrolig kjedelig stilling. sitter bare på rompa og kjeder seg, veldig liten tid med hund, og når du først får tid med den er det en tur på et par timer som ligger forann deg. Er nettopp ferdig som hundefører. Endret 14. mai 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
zvxsone Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 og hvor befinner mantoius seg nå? hvilken stilling fikk du? Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 han befinner seg på kjevik atm tror jeg. evt på tur til Ørlandet. han fikk en stilling som heter F-16 Crew Chief Assistent Lenke til kommentar
zvxsone Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 aha. det var det jeg mistenkte. mantoius lignet litt for mye på mævværn. er/var på kjevik selv ass. CCA, synd vi splittes mantouiuiururuuræææææææ Lenke til kommentar
Dice22 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er det noen her som skal inn 29 september? madla 2010? offf, dette blir lættis!! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er det noen her som skal inn 29 september? madla 2010? offf, dette blir lættis!! Jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå