TXfosh0 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei, har planer om å kjøpe 2 nye gensere, men det jeg lurer på om er det folk som er kjent med sidene? F.eks bestillt der før elns? Er litt usikker på nettbestilling Her er genserene: Nr 1: http://www.junkyard.se/Product.aspx?Produc...uctDetailId=995 Nr 2: http://www.dogfunk.com/snowboard/eS-Cascad...s/ESS0123M.html Og en ting til, den Wesc genseren, nr 1 altså, noen som har sett den på andre sider, eventuelt link til sida? For tenkte på stoffet og vil heller ha en med stoffet polyester, føler det er mer behagelig. Svar og råd er alltid kos. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har ingen råd, derimot et spørsmål. På hvilken måte syntes du den wesc genseren er pen? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Den WESC-genseren passer best for svensker. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nytt spørsmål: Hvorfor passer det svensker bedre å se jævlige ut? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tenkte vel mest på fargekombinasjonen. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Håper du var ironisk... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Og det trengte du å spørre om... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har ingen råd, derimot et spørsmål. På hvilken måte syntes du den wesc genseren er pen? På hvilken måte synes du den genseren er stygg? Det er ikke noe jeg ville gått med, men det jeg ser, er en vanlig blå genser med en gul logo i midten, med andre ord, jeg føler at den er rimelig kurrant. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har ingen råd, derimot et spørsmål. På hvilken måte syntes du den wesc genseren er pen? Herregud. Han spurte ikke om hva du syntes om dem. Synes at du kan prøve å hjelpe trådstarter enn å si noe sånt som det der. Greit nok hvis han/hun hadde spurt hva folk syntes. Men det gjør han/hun ikke. Folk liker forskjellige ting og har forskjellig stil. Hei Trådstarter. Har dessverre ikke handlet derfra selv. Men tviler på at du trenger å være usikker. De ser begge seriøse ut. Og begge to sender til Norge. Så ser ingen grunn til å ikke bestille fra dem hvis du har funnet noe du liker. Har hørt at dogfunk kan bruke til tid fra dem får bestillingen til de sender den (men kan også være at kompisen min var uheldig med sin bestilling). Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vil også anbefale bomull fremfor polyester! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Bare husk på MVA/Toll kostnadene i tillegg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har ingen råd, derimot et spørsmål. På hvilken måte syntes du den wesc genseren er pen? Han spurte ikke om hva du syntes om dem. Synes at du kan prøve å hjelpe trådstarter enn å si noe sånt som det der. Greit nok hvis han/hun hadde spurt hva folk syntes. Men det gjør han/hun ikke. Folk liker forskjellige ting og har forskjellig stil. Nei, men jeg spurte han om noe så enkelt om hvorfor han syntes den er pen og hvorfor han vurderer og bruke 7-800kr på den genseren. Må jeg lage en egen tråd på et diskusjonsforum for å prøve å få svar på dette? Her er det en som vil kjøpe en genser jeg lurer på hvorfor noen vil bruke så mye penger på et etter min mening, stygt plagg. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Men denne tråden handler ikke om hva du synes om de to genserne han tenker på å kjøpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå