orjack Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har et modem fra Telenor med rådløs router (zyxel). Jeg deler internett forbindelsen med 2 andre leiligheter i huset. Jeg ønsker å sette opp et netverk bak denne for mine egene pc'er slik at jeg kan dele skriver og en NAS disk i mitt eget nettverk. Jeg har en ASUS WL-500g trådløs router. Hvordan kan jeg sette opp disse to routerene slik at jeg kobler meg på asus routeren som igjen kobler seg på telenor routeren for internett. Vil helst ikke ha kabel mellom disse to routerene pga plassering. Lenke til kommentar
orjack Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Ikke så mange svar på dette. Det er dåg mang tråder med lignende problemstilling. Kanskje dette ikke lar seg gjøre på en enkel måte? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Joda du har en router som kan flashes med f.eks DD-WRT firmware og settes opp i client_bridge. http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Asus_TFTP_Flash Pass på at du setter opp routeren med IP i samme subnett som telenorrouteren (10.0.0.137 f.eks) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå