Mr Womack Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hei! Har akkurat installert GTA IV på pcen.. hatt det lenge og vært inne på pcen her før men jeg har ikke lyd på spillet.. skjønner ikke,fordi alt av koblinger står i og inne på options i spillet er alle lydeffekter på... I Kontrollpanel står lyden: 7.1 høytalere hjemmekino men når jeg flytter dette til 5.1 surround høytalere forsvinner lyden helt. fordi jeg har 5 høytalere og en bass. merkelig greier.. kan det være pga anlegget kanskje begynner å bli gammelt men det er jævlig bra lyd i det... Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Hei! Har akkurat installert GTA IV på pcen.. hatt det lenge og vært inne på pcen her før men jeg har ikke lyd på spillet.. skjønner ikke,fordi alt av koblinger står i og inne på options i spillet er alle lydeffekter på... I Kontrollpanel står lyden: 7.1 høytalere hjemmekino men når jeg flytter dette til 5.1 surround høytalere forsvinner lyden helt. fordi jeg har 5 høytalere og en bass. merkelig greier.. kan det være pga anlegget kanskje begynner å bli gammelt men det er jævlig bra lyd i det... Ingen som vet.. nå har jeg koblet alle kablene riktig og jeg får musikk på maskinen men f.eks ikke på youtube, VG TV og i spillet jeg prater om her.. fikk lyd i FIFA 2009.. hva kan være feil tror dere? Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Nå har jeg prøvd gjentatte ganger å sette inn ledningene riktig i pcen og oppsette blir riktig på pcen med 7.1 høytalere hjemmekino. Og da får jeg lyd overalt på pcen men ikke i spillet (GTA IV).. er det noen som vet hva jeg kan gjøre eller hva som er feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå